Όταν βρισκόμαστε σε μια διαδικασία απώλειας βάρους, νιώθουμε  ότι την περισσότερη μέρα μας πεινάμε. Κι αυτό, είναι κάτι που μας οδηγεί σε κατανάλωση τροφών που ίσως υπό άλλες συνθήκες  και περιστάσεις να μην καταναλώναμε. Πόσες φορές εν μέσω δίαιτας, έχετε αισθανθεί την πείνα σας να χτυπάει κόκκινο και να σας οδηγεί σε λανθασμένες διατροφικές επιλογές; Αυτό, εύκολα και με σωστή διαχείριση από μέρους σας, μπορεί να αλλάξει!

2 tropoi na stamatisete na eiste peinasmenoi oli tin wra 300x161 2 τρόποι για να σταματήσετε να είστε πεινασμένοι όλη την ώρα

Τι μπορείτε λοιπόν  να κάνετε για να σταματήσετε επιτέλους να νιώθετε συνεχώς πεινασμένοι;

Θυμηθείτε ότι οι φυτικές ίνες σας προκαλούν κορεσμό

Το αίσθημα του κορεσμού είναι αποτέλεσμα καλής πρόσληψης φυτικών ινών, νερού, αλλά και πρωτεϊνης. Σύμφωνα με έρευνες, καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες καθημερινά, όταν οι φυτικές ίνες στη διατροφή μας είναι περισσότερες. Έχουν δηλαδή αντιστρόφως ανάλογες τιμές. Γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή οι φυτικές ίνες, μας δημιουργούν πληρότητα, άρα νιώθουμε ικανοποίηση και αυτό μας κάνει να τρώμε λιγότερο. Ιδανική πηγή φυτικών ινών αποτελούν τα φρούτα και τα λαχανικά, επομένως εφοδιαστείτε και καταναλώστε άφοβα!

 

Φάτε περισσότερη πρωτεΐνη

Συνεχώς ακούτε ότι για να παραμένετε  χορτάτοι, θα πρέπει να καταναλώνετε περισσότερες πηγές πρωτεϊνης. Υπάρχουν όμως και κάποιοι που αποφεύγουν την πρωτεϊνη και δεν την επιλέγουν ιδιαίτερα στα γεύματά τους. Γιατί να καταναλώσει κάποιος πρωτεϊνη;  Γιατί η πρωτεϊνη , επιτελεί βασικό έργο στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας καθώς, βοηθά στην προσπάθεια απώλειας λίπους, μας κρατά χορτάτους για περισσότερη ώρα και ενισχύει σημαντικά το μεταβολικό μας ρυθμό. Σε περίπτωση που η ημερήσια  πρόσληψη  πρωτεϊνης είναι ανεπαρκής, τότε έχουμε απομακρύνει ηθελημένα, έναν βασικό σύμμαχό μας κατά της πείνας. Εντάξτε λοιπόν την πρωτεϊνη σε κάθε σας γεύμα και θα παρατηρήσετε άμεσα,  ότι  η πείνα σας  και οι τάσεις σας για τσιμπολόγημα, σταδιακά θα εξαφανιστούν. Μην περιμένετε άλλο!




Show Buttons
Hide Buttons