Site Overlay

Ποια είναι η σωστή μερίδα;

Αρχικά, να πούμε ότι  ως σωστή μερίδα προσδιορίζεται η απαραίτητη  ποσότητα της τροφής, που θα πρέπει να καταναλώσει ένα άτομο που ακολουθεί ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους και συνήθως  καθορίζεται απόContinue readingΠοια είναι η σωστή μερίδα;

Τροφές που πρέπει να αποφεύγω στην εγκυμοσύνη

Γαλακτοκομικά προϊόντα που δεν είναι παστεριωμένα: Η κατανάλωση ασβεστίου είναι πολύ σημαντική γενικά αλλά και ιδιαίτερα κατά την φάση της εγκυμοσύνης. Η κατανάλωση μη παστεριωμένων προϊόντων  είναι επικίνδυνη για τροφικέςContinue readingΤροφές που πρέπει να αποφεύγω στην εγκυμοσύνη

Επηρεάζει η κατάψυξη την ποιότητα των τροφών;

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η κατάψυξη δεν επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την περιεκτικότητα των τροφίμων που τοποθετούμε, όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά. Αυτό όμως έχει να κάνει πάρα πολύ μεContinue readingΕπηρεάζει η κατάψυξη την ποιότητα των τροφών;

Βότανα και μυρωδικά αντί για αλάτι

Το αλάτι αποτελεί  απαραίτητο συστατικό της διατροφής μας και κατ’επέκταση της καλής λειτουργίας του οργανισμού μας. Κατά την αρχαιότητα,  η κύρια χρήση του ήταν η συντήρηση των τροφίμων και έπειταContinue readingΒότανα και μυρωδικά αντί για αλάτι

Αλκοολούχα ποτά και θερμίδες

Πολλοί άνθρωποι, έχουν την εντύπωση ότι τα ποτά δεν έχουν πολλές θερμίδες και ότι μπορούν να καταναλώσουν αλκοόλ ανεξέλεγκτα. Αυτός ο μύθος πρέπει οπωσδήποτε να καταρριφθεί , καθώς και πολλέςContinue readingΑλκοολούχα ποτά και θερμίδες

Οστεοπόρωση και διατροφή

Η οστεοπόρωση, είναι η πιο συχνή πάθηση των οστών, κατά την οποία σημειώνεται μείωση της ποσότητας του οστίτη ιστού, με αποτέλεσμα τα οστεοπορωτικά οστά να γίνονται περισσότερο λεπτά και εύθραυσταContinue readingΟστεοπόρωση και διατροφή

Πως να ενισχύσετε την γονιμότητα σας;

Η ισορροπημένη διατροφή αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση της γονιμότητας . Ας δούμε λοιπόν κάποιες συμβουλές, σχετικά με την ενίσχυση της γονιμότητας: Αποκτήστε ένα υγιές βάρος χωρίς σκαμπανεβάσματα.Continue readingΠως να ενισχύσετε την γονιμότητα σας;

Κεφίρ: τα οφέλη στην υγεία μας

Το κεφίρ, τόσο σε γεύση, όσο και σε εμφάνιση μοιάζει με το γάλα. Όμως, οι ευεργετικές και θρεπτικές του ιδιότητες, είναι πολύ περισσότερες για τον ανθρώπινο οργανισμό. Είναι ένα φυσικόContinue readingΚεφίρ: τα οφέλη στην υγεία μας

Πλήρη VS light γαλακτοκομικά

Εδώ και δεκαετίες, υπάρχει η πεποίθηση ότι για να διατηρήσουμε το σωματικό μας βάρος αλλά και για το μειώσουμε, καλό θα είναι να καταναλώνουμε γαλακτοκομικά  προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά. ΠρόσφατεςContinue readingΠλήρη VS light γαλακτοκομικά

Πρόσθετα τροφίμων: ποια είναι καρκινογόνα;

  Στις συσκευασίες των τροφίμων που αγοράζουμε, υπάρχουν διάφοροι κωδικοί που αναφέρονται στα συστατικά των τροφών, καθώς και τις πρόσθετες ουσίες που ενυπάρχουν σε αυτά και  έχουν στόχο τη διατήρησηContinue readingΠρόσθετα τροφίμων: ποια είναι καρκινογόνα;

Το φυστικοβούτυρο στην διατροφή μας

Το φυστικοβούτυρο παράγεται από αλάτι και φιστίκια, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην ποσότητα που καταναλώνεται καθώς 32 g (περίπου 2 κ.σούπας) αποδίδουν 188 θερμίδες. Το φυστικοβούτυρο περιέχει την “καλή χοληστερόλη” καιContinue readingΤο φυστικοβούτυρο στην διατροφή μας

Πως θα εξοικονομήσω θερμίδες;

Για να επιτύχουμε τη διατήρηση ενός υγιούς βάρους , θα πρέπει να υπάρχει μια ισορροπία ανάμεσα στις θερμίδες που προσλαμβάνουμε από τις τροφές μας και τις θερμίδες–ενέργεια που δαπανά τοContinue readingΠως θα εξοικονομήσω θερμίδες;

Scroll Up