Site Overlay

Τα μέρη του σώματος που ωφελούνται από την κατανάλωση ντομάτας

Οι ντομάτες είναι εξαιρετική πηγή λυκοπενίου, το οποίο πέρα από το κόκκινο χρώμα που προσδίδει στη ντομάτα, είναι απίστευτα αντιοξειδωτική ουσία.  Το λυκοπένιο προστατεύει τα κύτταρά μας από την καταστροφή όπως προστατεύειContinue readingΤα μέρη του σώματος που ωφελούνται από την κατανάλωση ντομάτας

10+1 tips για να χάσετε τα κιλά που θέλετε ως το Πάσχα

Δεν χρειάζονται ακραίες δίαιτες ή αυστηρή νηστεία  για να χάσετε τα κιλά που θέλετε μέχρι τη γιορτή του Πάσχα. Αρκούν απλά μικρά και ανώδυνα μυστικά και τρικς για να περιορίσετεContinue reading10+1 tips για να χάσετε τα κιλά που θέλετε ως το Πάσχα

7 τρόφιμα που βοηθούν στην υγεία του θυρεοειδούς

Όλοι μας πρέπει να γνωρίζουμε πόσο σημαντική για την ευρύτερη υγεία μας, είναι η καλή υγεία του θυρεοειδούς. Τα τελευταία χρόνια δε, γίνεται περισσότερο γνωστό και κατανοητό ότι η διατροφήContinue reading7 τρόφιμα που βοηθούν στην υγεία του θυρεοειδούς

Πότε μια λιγούρα δείχνει ότι σας λείπει σίδηρος, έχετε αφυδατωθεί ή σας λείπει ύπνος

Τις περισσότερες φορές οι λιγούρες  κάνουν την εμφάνισή τους απροειδοποίητα, χωρίς να είμαστε σε θέση  να εξηγήσουμε γιατί νιώθουμε την έντονη επιθυμία να καταναλώσουμε μία πίτσα ή  ένα ή μια σοκολάταContinue readingΠότε μια λιγούρα δείχνει ότι σας λείπει σίδηρος, έχετε αφυδατωθεί ή σας λείπει ύπνος

Τα 5 οφέλη από την κατανάλωση μάνγκο

Tο μάνγκο, έχει γίνει ιδιαίτερα γνωστό τα τελευταία χρόνια για τη γλυκιά και ζουμερή του γεύση και δικαίως θεωρείται ο βασιλιάς των φρούτων .  Πολλοί όμως, αναρωτιούνται αν η υψηλήContinue readingΤα 5 οφέλη από την κατανάλωση μάνγκο

Γιατί το φυλλικό οξύ είναι απαραίτητο για τις γυναίκες στην αναπαραγωγική ηλικία

Καταρχάς να πούμε ότι το φυλλικό οξύ είναι μια υδατοδιαλυτή βιταμίνη του συμπλέγματος Β, η οποία είναι απαραίτητη για την αρμονική και ισορροπημένη αύξηση, αλλά και για το μεταβολισμό τωνContinue readingΓιατί το φυλλικό οξύ είναι απαραίτητο για τις γυναίκες στην αναπαραγωγική ηλικία

4 κατηγορίες τροφών που αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη

Πάνω από  420 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως πάσχουν από διαβήτη, ο οποίος τα τελευταία χρόνια έχει  εξαπλωθεί ραγδαία. Η ασθένεια αυτή χαρακτηρίζεται από την υπερβολική αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμαContinue reading4 κατηγορίες τροφών που αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη

5 συμπτώματα- κλειδιά που προειδοποιούν για το μίνι εγκεφαλικό

Το εγκεφαλικό επεισόδιο είναι μια ξαφνική κι  επείγουσα κατάσταση, η οποία επιβάλλει άμεση ιατρική βοήθεια, καθώς η οποιαδήποτε αργοπορία ή καθυστέρηση στην παροχή βοήθειας ή ιατρικής περίθαλψης , είναι πιθανό να προκαλέσειContinue reading5 συμπτώματα- κλειδιά που προειδοποιούν για το μίνι εγκεφαλικό

Οι τροφές που γιατρεύουν το πάγκρεας

Το πάγκρεας είναι ένα όργανο, το οποίο παράγει ωφέλιμα ένζυμα τα οποία βοηθούν τη διάσπαση των τροφών που καταναλώνουμε και παράλληλα εξουδετερώνουν τα οξέα του στομάχου ώστε να παρεμποδίσουν  τυχόν βλάβες στοContinue readingΟι τροφές που γιατρεύουν το πάγκρεας

Τι πρέπει να έχετε στο μυαλό σας όταν είστε σε δίαιτα

Πολλές  φορές, ενώ έχετε ξεκινήσει μια διατροφή για απώλεια βάρους, είναι πιθανό να έχετε παρατηρήσει ότι παρόλο που ακολουθείτε ένα αυστηρό πρόγραμμα διατροφής αλλά και γυμναστικής ,δεν έχετε δει κάποιοContinue readingΤι πρέπει να έχετε στο μυαλό σας όταν είστε σε δίαιτα

5 snacks μέχρι 100 θερμίδες για να ξεγελάσετε την πείνα σας

Τα σνακ που καταναλώνουμε, επειδή συνήθως είναι πανομοιότυπα στα διαιτολόγιά μας (πχ ένα φρούτο ή ένα γιαούρτι με μέλι ή μια μπάρα κτλ, προσπαθούμε συνεχώς να βρίσκουμε νέες ιδέες γιαContinue reading5 snacks μέχρι 100 θερμίδες για να ξεγελάσετε την πείνα σας

9 τροφές με περισσότερο κάλιο από τη μπανάνα

Η  μπανάνα είναι η κατεξοχήν εξαιρετική πηγή καλίου, για το οποίο είναι και φημισμένη. Στην πραγματικότητα όμως, η μπανάνας μας παρέχει λιγότερο από το 10% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας πουContinue reading9 τροφές με περισσότερο κάλιο από τη μπανάνα

Scroll Up