Γνωρίζουμε όλοι ότι η άσκηση αυξάνει τον βασικό μεταβολισμό και μας βοηθάει να χάσουμε αλλά και να διατηρούμε τα κιλά μας πιο εύκολα σε φυσιολογικά επίπεδα. Ας δούμε όμως με ποιους άλλους τρόπους μπορούμε να ενεργοποιήσουμε τον βασικό μεταβολισμό μας:

metabolismos 300x223 4 συμβουλές για αύξηση του βασικού μεταβολισμού

  1. Αποφυγή στερητικών διατροφών :Τα κιλά που χάνουμε από τις στερητικές δίαιτες είναι πρώτα υγρά και μετά μυϊκή μάζα και λίπος. Όταν ξανά πάρουμε τα κιλά είναι λίπος αφού έχουμε χάσει μυϊκό ιστό συνεπώς έχουμε ρίξει και τον βασικό μεταβολισμό.

 

  1. Κατανάλωση τσάι ή καφέ: Περιέχουν ουσίες που διεγείρουν στο συμπαθητικό σύστημα και έτσι αυξάνουν τον βασικό μεταβολισμό κάτι ου οδηγεί σε καλύτερη απώλεια βάρους.

 

  1. Να κάνουμε μικρά και συχνά γεύματα: 5 γεύματα (3 κύρια και 2 ενδιάμεσα) ανά 3-4 ώρες γιατί ο μεταβολισμός επιταχύνεται από την συχνή διαδικασία πέψης. Επίσης τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα παραμένουν σταθερά. Ωστόσο αποφεύγουμε τα γλυκά και τους χυμούς που είναι πλούσιοι σε ζάχαρη.

 

  1. Να ακολουθούμε ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής: Με επάρκεια στον ύπνο και υγιεινή διατροφή προκειμένου να διατηρήσουμε τον βασικό μεταβολισμό μας ενεργό. Μέσα από μελέτες έχει φανεί ότι η έλλειψη ύπνου επηρεάζει τον μεταβολισμό λόγω διαφόρων ορμονών που παράγονται και η εναπόθεση λίπους γίνεται κυρίως στην κοιλιά.