Σε αυτό άρθρο θα βρείτε τις κορυφαίες διατροφικά τροφές που πρέπει να έχετε στη διατροφή σας. Οι παρακάτω τροφές υπερτερούν λόγω της πληθώρας των θρεπτικών συστατικών που έχουν και της διατροφικής τους αξίας.

trofes diaitologoi 300x180 10 τροφές που προτείνουν οι διαιτολόγοι και γιατί

  1. ΕΛΑΙΌΛΑΔΟ

Πρόκειται για το κορυφαίο ποιοτικά έλαιο. Η μοναδική θρεπτικότητα του έγκειται στην πληθώρα αντιοξειδωτικών που έχει. Επίσης από τα ευεργετικά χαρακτηριστικά του είναι η υψηλή περιεκτικότητα σε τριγλυκερίδια μονοακόρεστων οξέων που λειτουργούν ευεργετικά στη λειτουργία της καρδιάς και ενάντια στα καρδιαγγειακά νοσήματα/ Προσοχή μόνο χρειάζεται στην ποσότητα του. Οι διαιτολόγοι προτείνουν 1 κουταλιά της σούπας διότι πρόκειται για τρόφιμο με αρκετές θερμίδες.

  1. ΚΙΝΟΑ

Συγκαταλέγεται στα σιτηρά ολικής άλεσης με αρκετή ποσότητα αμινοξέων, και πρωτεΐνης. Οι διαιτολόγοι προτείνουν αυτή την τροφή ιδανικά μετά την άσκηση και σε άτομα που δεν τρώνε κρέας

.

  1. COTTAGE CHEESE

Πρόκειται για το τυρί με τα λιγότερα λιπαρά και την περισσότερη πρωτεΐνη. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ενώ μας χόρταινεις μας δίνει ελάχιστες θερμίδες. Αυτός είναι και ο λόγος που οι διαιτολόγοι το προτείνουν σε δίαιτες για απώλεια λίπους και βάρους.

 

  1. ΑΜΥΓΔΑΛΑ:

Οι διαιτολόγοι συχνά προτείνουν αμύγδαλα στη δίαιτα, διότι πρόκειται για εξαιρετική τροφή, υψηλή σε πρωτεΐνη και ασβέστιο.

 

  1. ΜΠΡΟΚΟΛΟ

Τα λαχανικά απ’όσο γνωρίζουμε έχουν λίγες θερμίδες. Πέραν αυτού όμως,το μπρόκολο είναι πλούσιο σε αντικαρκινικές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες και τα οφέλη για τον οργανισμό μας είναι πολλά με πρώτη και κύρια την εύρυθμη λειτουργία του εντέρου μας .Συνδυάζεται με διάφορες τροφές οπότε εντάξετε το στη ζωή σας και τη διατροφή σας και τα οφέλη του θα σας εκπλήξουν.

  1. ΝΤΟΜΑΤΑ:

Πρόκειται για μία τροφή με λίγες θερμίδες υψηλή σε λυκοπένιο. Το λυκοπένιο είναι μια ισχυρή αντικαρκινική ουσία. Οι διαιτολόγοι λοιπόν την προτείνουν εκτός απο τις χαληλές θερμίδες και γα τα πολύτιμα συστατικά της.

  1. ΛΙΝΑΡΟΣΠΟΡΟΣ

Αν και τόσο μικρός, ο λιναρόσπορος έχει πολλαπλά οφέλη. Ο λιναρόσπορος έχει διαδοθεί πολύ τα τελευταία χρόνια διότι βοηθά : στη δυσκοιλιότητα, ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, στην απώλεια βάρους, στη μείωση της χοληστερόλης, στη μείωση της απώλειας οστικής μάζας, και στην καταπολέμηση του καρκίνου.

      8. ΠΑΝΤΖΑΡΙΑ

Είναι μια κορυφαία τροφή για όσους αντιμετωπίζουν αναπνευστικά,  καρδιαγγειακά, και για εκείνους που θέλουν να ενεργοποιήσουν το μεταβολισμό τους. Επίσης οι διαιτολόγοι τα προτείνουν γιατί βοηθούν στην αντιμετώπιση της κόπωσης και την αύξηση της αντοχής.

 

  1. ΣΠΟΡΟΙ CHIA

Είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικά, μέταλλα και βιταμίνες, οι σπόροι chia, είναι χορταστικοί και μπορούν να σας βοηθήσουν στο αδυνάτισμα. Οι διαιτολόγοι τους προτείνουν καθώς όταν έρθουν σε επαφή με νερό παίρνουν την μορφή τζελ και δημιουργούν το αίσθημα του κορεσμού.

 

  1. ΦΑΓΟΠΥΡΟ

 

Το φαγόπυρο μπορέι να μην είναι τόσο γνωστό στην ελληνική διατροφή. Παρόλα αυτά οι διαιτολόγοι το προτείνουν διότι είναι πλούσιο βιταμίνες Ε, σε βιταμίνες της ομάδας Β, και Κ, και πλούσιο σε μέταλλα όπως ο σίδηρος, το ασβέστιο, ο φώσφορος, το μαγγάνιο, το κάλιο, το σελήνιο ο χαλκός και το μαγνήσιο, , Η δε περιεκτικότητα του σε πρωτεΐνη φτάνει στο 14%

 

Οι διαιτολόγοι μίλησαν, εσύ δεν θα τους ακούσεις;