Το καλοκαίρι είναι ίσως η αγαπημένη εποχή των περισσότερων από εμάς. Υπάρχουν όλα μπροστά μας σε αφθονία. Πέραν των πειρασμών  που κυκλοφορούν, υπάρχει και πληθώρα φρούτων, για όσους φροντίζουν λίγο παραπάνω τη διατροφή τους. Τα κεράσια είναι από τις πιο αγαπημένες επιλογές φρούτων, καθώς πέρα από θρεπτικά και υγιεινά, είναι εξαιρετικά νόστιμα και μπορούμε να τα πάρουμε παντού μαζί μας σε ένα ταπεράκι, ακόμα και στην παραλία.

5 logoi na sumperilavete ta kerasia stin kathimerini sas diatrofi 300x199 5 λόγοι  για να συμπεριλάβετε τα κεράσια στην  καθημερινή σας διατροφή

Δείτε λοιπόν παρακάτω με ποιους τρόπους ωφελούν την υγεία μας:

  1. Συμβάλλουν στη γρηγορότερη αποκατάσταση των μυών. Η κατανάλωση κερασιών είναι η ιδανικότερη επιλογή σνακ μετά την προπόνησή σας. Είτε στη φυσική τους μορφή, είτε σε χυμό, βοηθούν τον οργανισμό μας να επανέλθει και να αποκατασταθεί έπειτα από τη σωματική μας δραστηριότητα και να ανακτήσουμε ενέργεια.  Σύμφωνα μάλιστα με βρετανική έρευνα, το 90% των αθλούμενων που ήπιαν χυμό από κεράσι μετά την προπόνησή τους, βοήθησαν τη μυϊκή τους μάζα να επανέλθει μέσα σε 24 ώρες!
  2. Περιορίζουν τον κίνδυνο εμφάνισης  καρδιακών παθήσεων. Σύμφωνα με πληθώρα ερευνών, τα κεράσια συμβάλλουν στη μείωση του σωματικού μας λίπους, αλλά και τα επίπεδα χοληστερόλης στον οργανισμό μας, κάτι που περιορίζει με τη σειρά του σε μεγάλο βαθμό τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών προσβολών.
  3. Είναι εξαιρετική πηγή  αντιοξειδωτικών. Είναι  αποδεδειγμένα πλούσια σε αντιοξειδωτικά στοιχεία, κάτι που ενισχύει τη φυσική άμυνα του οργανισμού μας και παράλληλα προστατεύει την καλή υγεία των κυττάρων μας.
  4. Είναι φυσική πηγή μελατονίνης.Η μελατονίνη είναι μια ορμόνη που  βοηθά το σώμα μας να ρυθμίσει σωστά τον κύκλο του ύπνου μας, με αποτέλεσμα να επιτύχουμε ένα ποιοτικό και ξεκούραστο ύπνο!
  5. Τέλος, τα κεράσια είναι πλούσια σε αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Ότι ευεργετεί όσους πάσχουν από δυσφορία ή από πόνο στις αρθρώσεις ή οποιαδήποτε άλλη μορφή αρθρίτιδας.



Show Buttons
Hide Buttons