Το γνωρίζατε ότι η κίτρινη κολοκύθα είναι ένα λαχανικό με μεγάλη περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά και χαρακτηρίζεται ως super food του φθινοπώρου; Αν όχι, σημειώστε το, καθώς πέρα από πολύ νόστιμο λαχανικό είναι και από τις θρεπτικότερες και υγιεινές που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας.

Πιο κάτω σας παραθέτουμε 5 λόγους για τους οποίους αξίζει να τη συμπεριλάβετε στη διατροφή σας:

5 logoi na arxisete na trwte kolokutha 300x188 5 λόγοι να αρχίσετε να τρώτε κολοκύθα

 

Μειώνει τις τιμές της  πίεσης

Στους σπόρους κολοκύθας εμπεριέχεται ένα έλαιο το οποίο είναι πλούσιο σε φυτοοιστρογόνα, τα οποία βάσει ερευνών ρυθμίζουν την υπέρταση. Σύμφωνα μάλιστα με σχετικές έρευνες, σε διάστημα 12 εβδομάδων από την κατανάλωση του ελαίου αυτού, μειώθηκε και η συστολική και η διαστολική πίεση στους συμμετέχοντες.

Βελτιώνει την  όραση

Η κολοκύθα περιέχει βιταμίνη Α, η οποία είναι ευεργετική για την όρασή μας (ακόμη και στο σκοτάδι). Ένα μόνο  φλιτζάνι κολοκύθας μας προσφέρει τη διπλάσια ποσότητα από τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα που έχει ανάγκη ο οργανισμός μας και μάλιστα προστατεύει τον αμφιβληστροειδή χιτώνα μας από τη φθορά, προλαμβάνοντας ίσως και μια πιθανή τύφλωση. Παράλληλα η βιταμίνη Α προασπίζει και την καλή υγεία των δοντιών, των οστών αλλά και του δέρματός μας.

Κάνει την καρδιά μας δυνατότερη και πιο γερή  

Η κολοκύθα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες ρυθμίζουν την εύρυθμη λειτουργία της καρδιάς μας. Το γνωρίζατε ότι οι γυναίκες προσλαμβάνουν τις περισσότερες φυτικές ίνες από τα λαχανικά και τα φρούτα ενώ οι άντρες από τα δημητριακά; Το απέδειξε σχετική μελέτη από το Πανεπιστήμιο Harvard. Επομένως, για βέλτιστη πρόσληψη φυτικών ινών, εντάξτε στη διατροφή σας και τη λαχταριστή κολοκύθα και βελτιώστε τη διατροφή σας απλά και φυσικά!

Αίσθηση πληρότητας

Οι φυτικές ίνες που προαναφέραμε ότι περιέχει η κολοκύθα ενισχύουν δραστικά το αίσθημα πληρότητας και μάλιστα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, άρα μειώνει την όρεξη μας για άσκοπο τσιμπολόγημα. Ουσιαστικά, μια μερίδα από πουρέ κολοκύθας για παράδειγμα, έχει 50 μόνο θερμίδες και 3 γραμμάρια φυτικών ινών!

Βελτιώνει την ποιότητα του  ύπνου

Τέλος, η κολοκύθα είναι εξαιρετική πηγή τρυπτοφάνης, η οποία είναι  ένα αμινοξύ που συμβάλλει στην επίτευξη καλύτερης ποιότητας ύπνου και η οποία παράλληλα αυξάνει τη σεροτονίνη του οργανισμού μας, προκαλώντας μας περισσότερη ευεξία. Για όνειρα γλυκά επομένως…. φάτε κολοκύθα!

 




Show Buttons
Hide Buttons