Η αίσθηση φουσκώματος, ρίχνει σίγουρα τη διάθεσή μας. Πολύ συχνό είναι το φαινόμενο αυτό κατά τους χειμερινούς μήνες περισσότερο, όπου οι επισκέψεις μας στο γυμναστήριο γίνονται πιο σπάνιες, ενώ από την άλλη ενδίδουμε συνεχώς στα τσιμπολογήματα. Ο συνδυασμός αυτός και αυξάνει τα κιλά μας, και μας δημιουργεί αυτό το άσχημο αίσθημα και τέλος, νιώθουμε και τύψεις.

Αν η παραπάνω περιγραφή σας ταιριάζει, τότε καλό είναι να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα- συμβουλές για να νικήσετε την κατακράτηση υγρών και να επιστρέψει το χαμόγελο και η θετική σας διάθεση πίσω!

5 tips gia na apoxairetisete to fouskoma mesa se dyo meres 300x199 5 tips για να αποχαιρετήσετε το φούσκωμα μέσα σε δυο μέρες

Tip 1ο  Μείνετε μακριά από τα αλμυρά τρόφιμα

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε νάτριο ( ή αλλιώς αλάτι), όπως είναι για παράδειγμα  τα σουβλάκια, τα πατατάκια, τα κρακεράκια κτλ, δημιουργούν στο σώμα μας κατακράτηση υγρών και μας κάνουν να αισθανόμαστε πρησμένοι και φουσκωμένοι με αποτέλεσμα να αυξάνετε και το σωματικό μας βάρος.

 Tip 2ο  Καταναλώστε συχνά και μικρά γεύματα

Η κατανάλωση ενός γεύματος με γρήγορο ρυθμό ή το να φάτε μια μεγάλη ποσότητα σε ένα γεύμα, αυτόματα θα σας φουσκώσει . Το ίδιο, κι αν αφήσετε πολλές ώρες μεταξύ των γευμάτων σας, καθώς ο οργανισμός σας θα είναι σε κατάσταση λιμοκτονίας και στο επόμενο γεύμα και θα θέλετε να φάτε περισσότερο και θα φάτε και γρηγορότερα! Η κατανάλωση μεγάλων  ποσοτήτων  φαγητού  διογκώνει  την κοιλιά μας, καθώς δεν χωνεύεται εύκολα  η υπερβολική τροφή που πιθανώς έχουμε καταναλώσει. Επομένως, κάνοντας τακτικά και μικρά γεύματα, και αποφεύγετε τυχόν επεισόδια υπερφαγίας, αλλά και δίνετε χρόνο στον εαυτό σας να χωνέψει το  φαγητό.

Tip 3ο  Ενυδατωθείτε

Η επαρκής κατανάλωση νερού είναι το καλύτερο δώρο που μπορείτε στον εαυτό σας. Το νερό μειώνει την όρεξή μας, αποτοξινώνει τον οργανισμό μας και είναι και συμβάλλει  δραστικά σ την εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού μας. Να πίνετε νερό ακόμη κι αν δε διψάτε. Ιδανική ποσότητα είναι τα 2 λίτρα περίπου, σε καθημερινή βάση.

Επιπρόσθετα, μπορείτε να φτιάξετε πολύ εύκολα κι ένα ρόφημα αποτοξίνωσης, να το καταναλώνετε συνδυαστικά με το νερό. Θα χρειαστείτε:

  • 5 φακελάκια πράσινο τσάι
  • Χυμό από μισό λεμόνι
  • 6 κούπες νερό
  • 3 κούπες χυμό ρόδι

Πώς θα το φτιάξετε:

Βράστε το νερό και  έπειτα προσθέστε τα φακελάκια με το πράσινο τσάι. Αφήστε τα φακελάκια βυθισμένα στο νερό  για λίγα λεπτά και ύστερα αφαιρέστε τα. Μετά, προσθέστε τον χυμό λεμονιού και  ροδιού και ανακατέψτε καλά . Το ρόφημά σας είναι έτοιμο, αυτό ήταν! Μπορείτε να το απολαύσετε είτε κρύο είτε ζεστό και διατηρείται έως και 3 ημέρες στο ψυγείο σας.

Tip 4ο  Γυμναστείτε

Επιλέξτε ένα είδος γυμναστικής που σας ταιριάζει και βάλτε το στην καθημερινότητά σας! Με αυτό τον τρόπο και θα ξεδίνετε και θα ιδρώνετε και θα καίτε θερμίδες, αλλά  και θα αποβάλλεται τις περιττές  τοξίνες. Έτσι το φούσκωμα θα υποχωρήσει, και εσείς θα έχετε γεμίσει με ενέργεια και  ανανεωμένη διάθεση.

Tip 5ο  Κοιμηθείτε επαρκώς

Ο σύγχρονος τρόπος ζωής που είναι τόσο απαιτητικός,  οδηγεί τους περισσότερους ανθρώπους να μην κοιμούνται επαρκώς. Σύμφωνα με έρευνες, η έλλειψη ύπνου, συνδέεται άμεσα με τη δυσκολία να χαθούν τα περιττά κιλά , καθώς την επόμενη μέρα τείνουμε να τρώμε περισσότερες θερμίδες. Ιδανικά κοιμηθείτε 6-8 ώρες!