Ως  μεταβολισμός ορίζεται το σύνολο των βιοχημικών αντιδράσεων που πραγματοποιούνται στα κύτταρα του οργανισμού μας και εμπλέκονται στη διαδικασία παραγωγής αλλά και απελευθέρωσης της ενέργειας που προκύπτει.

Ένας μεταβολισμός που λειτουργεί αρμονικά, ενισχύει σημαντικά την προσπάθεια απώλεια βάρους που βάζουμε ως στόχο, ενώ όταν η λειτουργία του για κάποιους λόγους επιβραδύνεται, τότε  η προσπάθεια που πρέπει να καταβάλλουμε για να επιτύχουμε καύση λίπους είναι σαφώς πολύ μεγαλύτερη!

5 vimata gia na energopoiisete to metavolismo sas 300x200 5 βήματα για να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας

Σας παρουσιάζουμε πιο κάτω 5 βασικά βήματα που ακολουθώντας τα, θα ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας και θα ενισχύσετε σε μεγάλο βαθμό τις καύσεις του:

Το «κλειδί» για τη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού μας  είναι η υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Αν ακολουθήσετε μια δίαιτα με πολύ χαμηλές θερμίδες, ο μεταβολισμός σας θα επιβραδυνθεί με αποτέλεσμα να επηρεάσει την παραγωγή αλλά και έκκριση της ορμόνης λεπτίνης, η οποία ρυθμίζει το ενεργειακό ισοζύγιο και η πιθανή ανεπάρκειά της αυξάνει επικίνδυνα τον κίνδυνο παχυσαρκίας.

Τα προβιοτικά με τη σειρά τους, συμβάλλουν στον πολλαπλασιασμό των «καλών» βακτηρίων στο έντερο μας, τα οποία αναλογικά  βελτιώνουν την πέψη των τροφών που καταναλώνουμε, άρα βελτιώνουν και τη συχνότητα των κενώσεών μας και τέλος ενισχύουν και το μεταβολισμό μας.

Η καφεΐνη ενισχύει  την αύξηση του μεταβολισμού μας, βελτιώνει και αυτή τις κενώσεις του οργανισμού μας και ενισχύει σημαντικά την εύρυθμη  εντερική μας λειτουργία. Να σημειωθεί ότι η κατανάλωση καφέ πριν από την προπόνηση, ενισχύει δραστικά την καύση λίπους.

Ο ύπνος είναι πολύ βασικός για την καλή λειτουργία του μεταβολισμού μας. Έχει παρατηρηθεί ότι ο μη επαρκής και μη ποιοτικός ύπνος ρίχνει τις καύσεις του μεταβολισμού μας. Έρευνες μάλιστα υποστηρίζουν ότι ο διακοπτόμενος ύπνος, είναι ικανός να επιβραδύνει το μεταβολισμό μας και αυτό να αυξήσει τον κίνδυνο παχυσαρκίας αλλά και διαβήτη τύπου 2.

Έχει αποδειχθεί βάσει μελετών, ότι η υψηλής έντασης διαλειμματική προπόνηση μπορεί να ενεργοποιήσει  τον μεταβολισμό μας, καθώς η αύξηση της μυϊκής μάζας που προκαλεί  αυτού του είδους η προπόνηση, ενισχύει δραστικά την καύση λίπους του οργανισμού μας.  Σύμφωνα μάλιστα με μελέτες, όσοι αθλούμενοι πραγματοποιούν τέτοιου είδους προπόνηση διάρκειας 15 λεπτών, 3 φορές την εβδομάδα, ενισχύουν την απόδοση του μεταβολισμού τους και καίνε περισσότερο λίπος.

 




Show Buttons
Hide Buttons