Το φθινόπωρο έφτασε και επιστροφή στην καθημερινότητα είναι πλέον γεγονός. Στην επιστροφή  αυτή στην καθημερινότητα συμπεριλαμβάνεται και η διατροφή, την οποία είναι καλό να την επαναφέρετε σε υγιή επίπεδα και ρυθμούς και για το καλό της υγείας σας αλλά και ν χάσετε τα κιλά που πιθανότατα έχετε πάρει κατά τις καλοκαιρινές διακοπές. Εμείς σήμερα θα σας δώσουμε κάποιες χρήσιμες συμβουλές για να μη σας φανεί τόσο επίπονη διαδικασία το αδυνάτισμα. Διαβάστε λοιπόν προσεκτικά:

9 vasikes symvoyles gia eukolo adynatisma 300x200 9 βασικές συμβουλές για εύκολο αδυνάτισμα

  1. Μείνετε μακριά από οθόνες (τηλεόραση ή υπολογιστή ή κινητό)

Είναι πολύ βασικό όταν γευματίζετε να εστιάζετε την προσοχή σας σε αυτό και όχι να αποσπάστε από το κινητό ή το λάπτοπ ή την τηλεόραση. Κι αυτό γιατί η κατανάλωση τροφής αυξάνεται κατά  40% περισσότερες θερμίδες. Επομένως , είτε έχετε παρέα είτε όχι, εστιάστε στο φαγητό σας και κάντε έπειτα ότι υποχρέωση έχει προκύψει.

  1. Φάτε ένα χορταστικό πρωινό

Η κατανάλωση ενός πρωινού πλούσιου  σε θρεπτικά συστατικά και πρωτεϊνες, θα ικανοποιήσει ποιοτικά το αίσθημα της πείνας σας και θα σας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα. Αφήστε λοιπόν στην άκρη τη μαρμελάδα με το βούτυρο και το ψωμί και πιάστε τα αυγά!

  1. Επιλέξτε προσεκτικά και έξυπνα τα σνακ σας

Υπάρχει η αντίληψη ότι το τσιμπολόγημα είναι εχθρός της υγείας αλλά και της σιλουέτας σας, ‘όμως οι διατροφολόγοι επιμένουν ότι είναι καλό να κάνετε πολλά και τακτικά γεύματα μέσα στην ημέρα παρά να πέφτετε με τα μούτρα σε ένα γεύμα, που συνήθως γίνεται και στο τέλος της ημέρας. Πολύ βασικό είναι να επιλέγετε κατά βάση πρωτεϊνούχες τροφές (όπως  είναι για παράδειγμα μία φέτα άπαχου τυριού, τα αυγά, το φιστικοβούτυρο, το γιαούρτι κτλ).

  1. Φάτε φρέσκα φρούτα

Τα φρούτα έχουν λίγες θερμίδες, περιέχουν φυσικά σάκχαρα και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες προκαλούν γρηγορότερο κορεσμό και για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Αν μάλιστα τρώτε και δυο φορές την ημέρα από ένα φρούτο, σύντομα θα διαπιστώσετε τη μείωση στην όρεξή σας. Δοκιμάστε το και τεστάρετε την αλλαγή.

  1. Γυμναστείτε

Δεν εννοούμε να μετράτε ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο. Απλά να είστε συνεπείς και να γυμνάζεστε τακτικά. Ιδανικά είναι να το πραγματοποιείτε 3-4 φορές την εβδομάδα και μάλιστα με δραστηριότητες που δεν σας είναι καταναγκαστικές. Η τακτική άσκηση θα σας βοηθήσει να κάψετε θερμίδες και να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, η οποία είναι πολύ βασική καθώς όσο αυξάνεται, τόσες περισσότερες θερμίδες θα καίτε.

  1. Κοιμηθείτε περισσότερο

Καλό είναι να έχετε ποιοτικό ύπνο, δηλαδή να πέφτετε νωρίς το βράδυ και το πρωί να ξυπνάτε μισή ώρα αργότερα. Σύμφωνα με μελέτες, αυτή η αλλαγή θα σας βοηθήσει να κάνετε πιο υγιεινές διατροφικές επιλογές. Άρα αυτόματα θα μειώσετε τις λιπαρές τροφές που σας παχαίνουν.

  1. Ζυγιστείτε

Δεν εννοούμε κάθε μέρα αλλά μια φορά την εβδομάδα! Προσοχή! Καλό είναι μια φορά την εβδομάδα λοιπόν να ζυγίζεστε νηστική (κατά προτίμηση πρωινή ώρα) για να έχετε τον έλεγχο του βάρους σας. Αυτή η πρακτική θα σας βοηθήσει να δείτε τι κάνετε ή δεν κάνετε σωστά και να σας οδηγήσει να καταναλώνετε πιο ελαφριά τρόφιμα ή ακόμη και να αυξάνετε τη γυμναστική σας.

  1. Πιείτε άφθονο νερό

Υπάρχουν φορές που μπορεί να διψάτε απλά και να νομίζετε ότι πεινάτε. Η καλύτερη πρακτική είναι να έχετε παντού μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό και να πίνετε ακόμη κι αν νιώθετε πως δεν διψάτε, έτσι ώστε να παραμένετε συνεχώς ενυδατωμένοι. Αυτό σίγουρα θα μειώσει την όρεξή σας.

  1. Προσέξτε το αλκοόλ

Καλά τα ποτά, αλλά καλό είναι να πίνετε με μέτρο και φυσικά να μην αναμειγνύετε πολλά ποτά μαζί. Καλά είναι τα κοκτειλς δε λέμε, όμως αυτό που προσφέρουν είναι «κενές» θερμίδες χωρίς καμία θρεπτική αξία και το χειρότερο είναι ότι ανοίγουν την όρεξη. Καλύτερα επομένως είναι να πίνετε ένα ποτήρι κρασί ή μια μπύρα.

 




Show Buttons
Hide Buttons