Για εμάς τις γυναίκες ένα όμορφο και λαμπερό δέρμα έχει μεγάλη σημασία. Ωστόσο όσο και ακριβά και επώνυμα καλλυντικά να αγοράσουμε οι ομορφιά κρύβετε στον γενικότερο τρόπο ζωής μας.

Ας δούμε λοιπόν ποιες τροφές βοηθάνε στο να αποκτήσουμε το δέρμα που ονειρευόμαστε:

antigiransh kai diaita 300x200 Διατροφή και αντιγήρανση

  • Νερό: Είναι πολύτιμο καθώς ενυδατώνει το δέρμα κάνοντας το πιο λαμπερό. Απομακρύνει τις τοξίνες από τον οργανισμό και προλαμβάνει τις ρυτίδες. Καταναλώστε καθημερινά τουλάχιστον 1,5 λίτρο νερό και προσθέστε φρούτα και λαχανικά στην διατροφή σας που είναι εξίσου πλούσια σε νερό.

 

  • Πράσινο τσάι: Περιέχει μεγάλη ποσότητα πολυφαινόλων και εστί είναι τυχαίο ότι θεωρείται ένα από τα πιο αντιοξειδωτικά ροφήματα. Απομακρύνει τις ελεύθερες ρίζες από τον οργανισμό και κάνει το δέρμα πιο λαμπερό.

 

  • Ρόδι: Ένα από τα πιο αντιοξειδωτικά φρούτα που βοηθάει τον οργανισμό στην σύνθεση κολλαγόνου.

 

  • Αβοκάντο: Υψηλή περιεκτικότητα σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, νιασίνη και βιοτίνη. Θεωρείται μια τροφή με αντιφλεγμονώδη δράση.

 

  • Ντομάτα: Λόγω τις υψηλής περιεκτικότητας της σε λυκοπένιο και καροτενοειδή εμποδίζει τις ελεύθερες ρίζες να καταστρέψουν τα κύτταρα.

 

  • Ελαιόλαδο: Εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε καθώς και πολυακόρεστων λιπαρών οξέων. Έχει αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση για τον οργανισμό.

 

  • Λιπαρά ψάρια: Όπως η σαρδέλα, ο σολομός, η ρέγκα είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, διατηρώντας έτσι το δέρμα σφιχτό.

 

  • Ξηροί καρποί: Πλούσιοι σε ω-3 λιπαρά, βιταμίνη Ε, πρωτεΐνη απομακρύνουν τις ελεύθερες ρίζες και ενυδατώνουν το δέρμα.

 

  • Εσπεριδοειδή: Εξαιρετική πηγή βιταμίνης C ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που προστατεύει το δέρμα από τις ελεύθερες ρίζες.

 

  • Μύρτιλα: Λόγω των φλαβονοειδών και των αντιοξειδωτικών είναι μια πολύ ισχυρή αντιγηραντική τροφή.

 

  • Μάνγκο: Πολύ καλή πηγή βιταμίνης Α μια από τις πιο γνωστές βιταμίνες για την αντιγηραντική της δράση.

 

  • Συνένζυμο Q10: Υπάρχει σε μικρές ποσότητες σε ξηρούς καρπούς, λιπαρά ψάρια και στο κρέας και έχει συσφικτική δράση.

 

  • Αυγά: Η υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη βοηθάει στην ανάπλαση των κυττάρων. Επίσης λόγω της βιοτίνης που περιέχουν ενυδατώνουν το δέρμα.

 

  • Όσπρια: Μια καλή πηγή φυτικής πρωτεΐνης που αναπλάθει το δέρμα.

 

  • Τυρί cottage: Πολύ ευεργετικό για το δέρμα καθώς περιέχει σελήνιο και έχει αντιοξειδωτική δράση.