Όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος, θέλουμε η διαδικασία αυτή να είναι όσο το δυνατό ευκολότερη και να μην μας ζορίσει ιδιαίτερα και τα παρατήσουμε στη μέση.  Πως επιτυγχάνεται αυτό; Ζητώντας από το διαιτολόγο μας να μας ετοιμάσει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής, το οποίο θα περιέχει τροφές που μας αρέσει να καταναλώνουμε και όχι ένα στείρο και τυποποιημένο πρόγραμμα απλά για να χάσουμε τα κιλά.

einai oi monofagikes diaites lusi gia tin apwleia kilwn 300x200 Είναι οι μονοφαγικές δίαιτες λύση για την απώλεια κιλών;

Πολύ συχνά όμως,  παρατηρείται το φαινόμενο κατά το οποίο  οι άνθρωποι που θέλουν να χάσουν κιλά, να μην επισκέπτονται κάποιο διαιτολόγο, αλλά να αναζητούν δίαιτες  στο διαδίκτυο, οι οποίες είναι κατά βάση μονοφαγικές και αποτελούμενες κυρίως από κοτόπουλο και ψάρι.

Κάτι τέτοιο όμως, είναι έξυπνη και υγιεινή επιλογή; Έχει θρεπτικά συστατικά, παρά τη χαμηλή θερμιδική πρόσληψη; Είναι σωστή επιλογή λοιπόν η μονοφαγική δίαιτα;

Σύμφωνα με τους  διατροφολόγους, το ότι η μονοφαγική δίαιτα προκαλεί άμεση απώλεια βάρους, δε θα πρέπει να μας δελεάζει, καθώς η καθημερινή κατανάλωση του ίδιου φαγητού, κάνει κακό και στον οργανισμό αλλά και τον μεταβολισμό μας. Θα αναρωτιέστε σίγουρα ποιος είναι ο λόγος που δεν ωφελεί η μονοφαγική δίαιτα και δικαίως. Επειδή καταρχάς, στερούμε από τον οργανισμό μας τα απαραίτητα καθημερινά θρεπτικά συστατικά για να μπορέσει να λειτουργήσει σωστά και εύρυθμα και επιπρόσθετα, γιατί η απώλεια που θα επιτύχουμε στο μεγαλύτερό της ποσοστό θα είναι βραχυπρόθεσμη και παροδική.

Σύμφωνα λοιπόν με τους διατροφολόγους, ο κάθε άνθρωπος χρειάζεται σε καθημερινή βάση συγκεκριμένη αναλογία  πρόσληψης υδατανθράκων, λίπους και πρωτεϊνών  για να λειτουργεί ο οργανισμός του αρμονικά και ισορροπημένα. Επομένως, για να επιτευχθεί μια υγιής απώλεια, θα πρέπει να μειωθεί  η ποσότητα της συνολικής πρόσληψης τροφής και όχι να καταναλώνονται μόνο  συγκεκριμένα τρόφιμα μιας διατροφικής ομάδας.

Το μυστικό της επιτυχίας είναι η «Χρυσή» τομή, η οποία βρίσκεται στην κατανάλωση  συνδυασμού τροφίμων από όλες τις διατροφικές ομάδες, μέσω των οποίων προσλαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες που μας είναι απαραίτητα, αλλά και στην αύξηση των καύσεων  του οργανισμού μας μέσω της βελτίωσης του μεταβολισμού μας.

Κλείνοντας, θα πρέπει να προσέχουμε ιδιαίτερα την παγίδα των μονοφαγικών προγραμμάτων διατροφής, η οποία είναι ότι εστιάζουμε όλη μας την προσοχή στην άμεση απώλεια βάρους (παρόλο που γνωρίζουμε ότι τα κιλά που θα φύγουν τόσο γρήγορα, τόσο γρήγορα θα επανέλθουν) και δεν σκεφτόμαστε σοβαρά τις επερχόμενες άσχημες επιπτώσεις όσον αφορά την υγεία μας. Τι εννοούμε λέγοντας για τις άσχημες επιπτώσεις; Μα φυσικά, τις ελλείψεις που θα προκύψουν σε θρεπτικά συστατικά , μέταλλα, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες, όλα όσα λαμβάνουμε δηλαδή από μια ισορροπημένη διατροφή. Επομένως, γνωρίζοντας όλα αυτά εσείς τι θα επιλέξετε τελικά;

 



Show Buttons
Hide Buttons