Η περίοδος της νηστείας έφτασε και έχει ξεκινήσει ένας διατροφικός παραλογισμός όσον αφορά τις τροφές που επιτρέπεται ή δεν επιτρέπεται να καταναλώνουμε! Πρέπει ξαφνικά να αλλάξουμε τις συνήθειές μας για να εγκλιματιστούμε στην περίοδο αυτή επιλέγοντας νηστίσιμα εδέσματα και συνταγές μόνο. Ακόμη και τώρα, η διατροφή μας θα πρέπει να έχει ποικιλία, χωρίς να καταφεύγουμε σε ακραίες επιλογές τροφών( πχ φρυγανιά και καφές ) ή καθόλου κατανάλωση τροφών! Η διατροφή μας είναι βασικός παράγοντας της καλής μας υγείας, οπότε επειδή δεν πρέπει να την αφήνουμε στην τύχη της, εμείς βρήκαμε για εσάς ένα ολόκληρο εβδομαδιαίο πρόγραμμα πρωινού γεύματος, το οποίο είναι και το βασικό γεύμα της καθημερινότητάς μας και σας το παραθέτουμε!

evdomadiaio programma diatrofis gia esas pou nistevete 300x220 Εβδομαδιαίο πρόγραμμα πρωινού για εσάς που νηστεύετε

Το παρακάτω πρόγραμμα, δε σημαίνει ότι θα είναι αυτό καθεαυτό για όλη τη νηστεία σας, εμείς απλά σας προτείνουμε κάποιες εναλλακτικές επιλογές, και από εκεί και πέρα εσείς το εξελίσσετε ή συμβουλεύεστε το διαιτολόγο σας για περαιτέρω επιλογές:

Δευτέρα
Καφές
•2 λεπτές φέτες ψωμί ολικής άλεσης
•Ένα κομμάτι χαλβά με κακάο

• Ένα ποτήρι γάλα σόγιας ή αμυγδάλου ή βρώμης

Τρίτη
• Ένα ποτήρι χυμό φρούτων (της επιλογής σας)
• Καφές
•Ένα παστέλι

Τετάρτη
• Καφές
• Ένα κομμάτι χαλβά με αμύγδαλο
• Μία φέτα ψωμί (ολικής άλεσης κατά βάση)

Πέμπτη
• Καφές
• Ένα μπολ με μαγειρεμένη βρώμη (3-4 κουταλιές της σούπας) με μισό ποτήρι γάλα αμυγδάλου

Παρασκευή
Καφές
• Ένα κομμάτι χαλβά ολικής
• Ένα ποτήρι φυσικός χυμός πορτοκάλι

Σάββατο
• Καφές
• Ένα ποτήρι χυμό φρούτων (της επιλογής σας)
Μία μπάρα δημητριακών

Κυριακή
• Καφές
• Ένα ποτήρι γάλα  αμυγδάλου ή βρώμης ή σόγιας
• Φρουτοσαλάτα με ξηρούς καρπούς 

 



Show Buttons
Hide Buttons