Οι τροφές που επιλέγουμε να καταναλώσουμε κατά τη διάρκεια της ημέρας, παίζουν μεγάλο ρόλο στην προσπάθειά μας να χάσουμε το επιθυμητό βάρος. Οι κακές επιλογές και οι πειρασμοί, από την άλλη, σαμποτάρουν οποιαδήποτε προσπάθειά μας. Υπάρχουν άραγε, κάποια τρικ που μπορούν να μας βοηθήσουν περισσότερο. Και βέβαια υπάρχουν. Παρακάτω θα σας παραθέσουμε κάποιες έξυπνες πρακτικές, που θα βοηθήσουν το στόχο σας:

exipnes sumvoules gia epitixi apwleia varous 300x240 Έξυπνες συμβουλές για μια επιτυχή απώλεια βάρους

  1. Πριν καταναλώσετε κάτι επιπλέον, αποστασιοποιηθείτε για λίγο και ρωτήστε τον εαυτό σας, αν όντως πεινάτε, ή πρόκειται απλά για μια λιγούρα. Σκεφτείτε, αν αυτό που θα φάτε, θα σας προσφέρει κάτι, ή απλά θα ικανοποιήσετε τον εαυτό σας παρέχοντάς του κάτι επιβαρυντικό. Ίσως αυτή η ολιγόλεπτη σκέψη να σας βοηθήσει να αναθεωρήσετε!
  2. Φάτε το γεύμα σας χωρίς βιασύνη και άγχος. Σύμφωνα με μελέτες, καταναλώνουμε περισσότερη ποσότητα φαγητού, όταν είμαστε αγχωμένοι, η όταν γενικότερα βρισκόμαστε σε μια έντονη συναισθηματική κατάσταση. Καθίστε χαλαρά και αναπαυτικά στην καρέκλα ή τον καναπέ σας, βάλτε ήπια μουσική να σας χαλαρώσει και προσπαθήστε να μη σκέφτεστε τίποτα άλλο.
  3. Μασήστε πολύ καλά την μπουκιά σας, κι όχι βιαστικά! Το αργό μάσημα, μας δημιουργεί πιο γρήγορα το αίσθημα κορεσμού και πληρότητας, άρα μειώνουμε τις θερμίδες που θα καταναλώσουμε. Αναλογικά, θα δημιουργηθεί και στο σωστό χρόνο η πέψη στον οργανισμό μας και θα τον βοηθήσουμε να απορροφήσει όλα τα θρεπτικά συστατικά και βιταμίνες των τροφών, χωρίς τυχόν φουσκώματα και καούρες.
  4. Δοκιμάστε να φάτε με το αντίθετο χέρι που τρώτε συνήθως. Με αυτό τον τρόπο και θα φάτε πιο αργά και θα φάτε μικρότερη ποσότητα, καθώς όταν δε χρησιμοποιούμε το καλό μας χέρι, κουραζόμαστε πιο εύκολα!
  5. Πριν ξεκινήστε την κατανάλωση του γεύματός σας, βάλτε χρονόμετρο στο κινητό σας για 20 λεπτά. Τόσο θα πρέπει να είναι το χρονικό διάστημα που θα πρέπει να αφιερώνουμε στα γεύματά μας, καθώς τόσο χρόνο χρειάζεται το αίσθημα κορεσμού να φτάσει στον εγκέφαλό μας.
  6. Πριν από το γεύμα σας πιείτε νερό. Μισό λίτρο νερού, μισή ώρα πριν το γεύμα σας, θα σας φουσκώσει και δε θα καταναλώσετε μεγάλη ποσότητα τροφής και έτσι, θα γλιτώσετε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο, αρκετές θερμίδες.
  7. Τέλος, αφήστε την τηλεόραση, το tablet, το κινητό σας και οτιδήποτε άλλο σας αποσπά την προσοχή , μακριά, όση ώρα απολαμβάνετε το γεύμα σας. Σύμφωνα με έρευνες, όταν τρώμε βλέποντας τηλεόραση ή σκρολάροντας το κινητό μας, τρώμε ασυναίσθητα περισσότερη ποσότητα τροφής από όση χρειαζόμαστε και συνήθως επιλέγουμε και τροφές με περισσότερα σάκχαρα και λιπαρά, άρα επιβαρύνουμε τον οργανισμό μας με περιττές και αχρείαστες θερμίδες!