Βέβαια οι γιορτές είναι για να απολαμβάνουμε τα παραδοσιακά εδέσματα, να χαλαρώνουμε και να απολαμβάνουμε καλό φαγητό με την οικογένεια και τους φίλους μας. Το σημαντικότερο όμως είναι να ξέρουμε πότε θα βάλουμε όρια καθώς τα κιλά των εορτών πολλές φορές συσσωρεύονται εάν δεν πάρουμε την απόφαση να τα χάσουμε.

xrusi dekada gia na xasete ta kila poy thelete 300x150 Η χρυσή δεκάδα: Αυτά πρέπει να κάνετε για να χάσετε τα κιλά που θελετε

Πάρτε την απόφαση

Το βασικότερο σημείο για την επιτυχή απώλεια βάρους είναι η λήψη της απόφασης ότι θα μπείτε σε πρόγραμμα και θα το κάνετε πράξη. Είναι δύσκολη κάθε αρχή, το γνωρίζουμε, όμως τα αποτελέσματα στην υγεία και το σώμα σας, θα σας δικαιώσουν πλήρως!

Κατανάλωσε ένα καλό πρωινό

Η μέρα μας, είναι καλό να ξεκινάει με ένα δυναμωτικό και θρεπτικό πρωινό, έτσι ώστε να ενεργοποιήσουμε το μεταβολισμό μας με τον πιο ισορροπημένο τρόπο και φυσικά να μην προβούμε σε διατροφικές ατασθαλίες κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης μέρας. Δε θεωρείται ασκόπως, το βασικότερο γεύμα!

Μικρά και τακτικά γεύματα

Επίσης πολύ βασική τακτική! Μην αφήνετε τον οργανισμό σας να πεινάσει, γιατί συνήθως θα θελήσετε να φάτε μεγαλύτερη ποσότητα. Φάτε ανά μικρά διαστήματα(ιδανικά ανά 2-3 ώρες) και κρατήστε τον οργανισμό σας σε επαγρύπνηση! Θα καίει ασταμάτητα ο μεταβολισμός σας, εκπαιδεύστε τον!

Πες όχι στο αλκοόλ

Πείτε ένα μεγάλο Όχι  στα αλκοολούχα ποτά, καθώς μας προσφέρουν απλόχερα  αρκετές παραπανίσιες  θερμίδες, οι οποίες υπερκαλύπτουν το καθημερινό θερμιδικό ισοζύγιο και μας προσδίδουν έξτρα σωματικό λίπος με αυτό τον τρόπο.

Μέτρο

Μέτρο, μια έννοια σημαντική η οποία απελευθερώνει τον εγκέφαλό μας από τους διατροφικούς περιορισμούς των τροφών και τον αφήνει να τρώει από όλα τα τρόφιμα, απλά βάζοντας ένα σωστό στοπ( θέλει πειθαρχία και εκπαίδευση και αυτό!). Να θυμάστε ότι κανένα τρόφιμο δεν μας προσθέτει βάρος, όταν καταναλώνεται  στη σωστή συχνότητα, με μέτρο στην ποσότητα αλλά και με την κατάλληλη ποιότητα! Άρση των απαγορεύσεων λοιπόν, απολαύστε ότι θέλετε…. Με Μέτρο!

Ένα κομμάτι μαύρης σοκολάτας την ημέρα

Είναι ιδανική λύση που θα εντείνει την πειθαρχία σας έναντι των γλυκών πειρασμών που σας περιτριγυρίζουν. Το λίπος που περιέχει, δημιουργεί αίσθημα κορεσμού, ενώ οι υδατάνθρακες σας δίνουν την τόνωση που χρειάζεται ο οργανισμός σας.

Αποφύγετε το αλάτι

Πως; Απλά μην προσθέτετε επιπλέον αλάτι στα φαγητά σας! Επιπλέον, αποφύγετε τις κονσέρβες, τα παστά και τα πατατάκια. Να θυμάστε να διαβάζετε τις ετικέτες τροφίμων, για να δείτε τι σας προσφέρουν αυτά που καταναλώνετε. Το αλάτι, δημιουργεί κατακράτηση υγρών. Δεν το χρειαζόμαστε στη διατροφή μας.

Κάνε ένα βήμα παραπάνω

Αν η φυσική σας κατάσταση δεν είναι καλή, η καλύτερη ώρα να ξεκινήσετε είναι τώρα! Αργά και σταθερά βήματα, ξεκινήστε με απλό περπάτημα. Έστω περπάτημα 15 λεπτών 4-5 φορές την εβδομάδα και τα αποτελέσματα θα είναι εμφανή. Όσο περνάει ο καιρός, μπορείτε να ανεβάζετε και το χρόνο και την ένταση στην άσκησή σας! Πάντα να θυμάστε να προκαλείτε το σώμα σας για ένα βήμα παραπάνω(χωρίς ακραίες προκλήσεις βέβαια).

Ενυδάτωση

Η ενυδάτωση του οργανισμού μας είναι απαραίτητη, όσο κι αν έχετε βαρεθεί να το ακούτε. Έχετε παντού μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερού και πιείτε ακόμη κι αν δε διψάτε. Ιδανικά, πιείτε 6-8 ποτήρια καθημερινά.

Θέστε ρεαλιστικούς στόχους

Οι εξαντλητικές δίαιτες με πολύ λίγες θερμίδες, που κατά πολύ απέχουν από μια ισορροπημένη διατροφή, το μόνο που κάνουν, είναι ότι μπλοκάρουν το μεταβολισμό σας κι χάνουμε τα κιλά που θέλουμε πολύ γρήγορα, κι όταν επανερχόμαστε στις κανονικές διατροφικές συνήθειες, τα ξαναπαίρνουμε ακόμη και στο διπλάσιο.

 

Μην φτάνετε τον οργανισμό σας στα άκρα και μην το ζορίζετε! Υπολογίστε το δικό σας ιδανικό σωματικό βάρος, βάλτε εφικτούς και εύκολα εφαρμόσιμους στόχους. Μη ξεχνάτε, ιδανική απώλεια αποτελεί περίπου το 1 κιλό την εβδομάδα, καθώς έτσι επιτυγχάνετε και μεγαλύτερη απώλεια λίπους.

 

Από εμάς καλή  αρχή!