Η απότομη αύξηση των κιλών και ή αίσθηση πρηξίματος, είναι ενδεικτικά της κατάστασης που χαρακτηρίζεται ως κατακράτηση υγρών. Η κατακράτηση υγρών πιθανόν να χαλάσει την προσπάθεια που κάνετε για να χάσετε τα περιττά κιλά λόγο του δυσάρεστου αισθήματος πρηξίματος που εμφανίζεται κυρίως στα δάχτυλα, τα γόνατα στα δάχτυλα και και την περιοχή της κοιλιάς. Τα κυριότερα αίτια είναι η περίοδος στις γυναίκες, η κακή κυκλοφορία του αίματος, οι ορμόνες, η λήψη φαρμάκων, η κατανάλωση αλκοόλ, η κατανάλωση αλατιού και ζάχαρης και η μειωμένη πρόσληψη νερού. Τρόποι για να μειώσετε την κατακράτηση και να ξεφουσκώσετε άμεσα είναι οι εξής:

katakratisi ygron 300x289 Κατακράτηση υγρών και αδυνάτισμα

  • Καταναλώστε περισσότερο νερό

Ακούγεται παράδοξο, όμως η κατανάλωση υγρών και ειδικά νερού μπορεί να μειώσει το πρήξιμο και το οίδημα. όταν το σώμα είναι ενυδατωμένο θα κάνει λιγότερη κατακράτηση υγρών,. όταν δεν καταναλώνουμε αρκετό νερό ο οργανισμός κατακρατεί τα υγρά. Το σώμα βρίσκεται σε μια διαρκή προσπάθεια να διατηρήσει μια υγιή ισορροπία υγρών, οπότε αν είναι συνέχεια αφυδατωμένο, έχει την τάση να κρατάει περισσότερο νερό για να εμποδίσει τα επίπεδα του νερού να πέσουν πολύ χαμηλά. Η καλή ενυδάτωση του οργανισμού μπορεί επίσης να είναι σημαντική για την υγεία των νεφρών και του συκωτιού.

Αφεψήματα που βοηθούν στη διούρηση είναι η λουίζα, η τσουκνίδα, ο μαιντανός, και ο ιβίσκος. Εκτός από τις διουρητικές ιδιότητες τους, έχουν ευχάριστη γεύση και θα σας βοηθήσουν να καταναλώνετε πιο ευκολα το νερό. Τα συμπληρώματα μαγνησίου, ή τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο, επίσης συνιστώνται. Μαγνήσιο βρίσκεται στη μαυρη σοκολάτα, τους ξηρούς καρπούς, τα σκούρα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, και τα δημητριακά ολικής άλεσης.

Οποιαδήποτε μορφή άσκησης παράγει ιδρώτα, το οποίο σημαίνει ότι θα χάσετε υγρά. Η σωματική άσκηση είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μειώσετε το βάρος από το περιττό νερό βραχυπρόθεσμα.

Όσον αφορά στο διατροφικό κομμάτι, ο βασικότερος παράγοντας που δημιουργεί κατακράτηση υγρών είναι το αλάτι. Το αλάτι βρίσκεται σε όλες τις τροφές για το λόγο αυτή η επιπλέον κατανάλωση του πρέπει να αποφεύγεται.  Αντί για αλάτι χρησιμοποιήστε μυρωδικά και μπαχαρικά για να νοστιμίσετε το φαγητό.

 

Οι τελευταίες μελέτες σχετικά με τον ύπνο έχουν δείξει ότι είναι εξίσου σημαντικός με την διατροφή και την άσκηση στο θέμα της κατακράτησης υγρών. Πρόσφατη έρευνα έδειξε, ότι, όταν κοιμάστε, το σώμα σας λειτουργεί σαν ένα σύστημα υδραυλικών εγκαταστάσεων και αποβάλει τοξίνες από τον εγκέφαλο. Επίσης ο ύπνος μπορεί επίσης να επηρεάσει τα συμπαθητικά νεύρα στα νεφρά, τα οποία ρυθμίζουν το επίπεδο νατρίου και το ισοζύγιο νερού στο σώμα.

 

  • Αυξήστε την πρόσληψη καλίου

Βάλτε στη διατροφή σας τροφές με περισσότερο κάλιο . Το κάλιο εξουδετερώνει τα επίπεδα το νάτριο στο σώμα άρα βοηθά στην απομάκρυσή της κατακράτησης.Τροφές πλούσιες σε κάλιο είναι η πατάτα, το πορτοκάλι, η μπανάνα, το κοτόπουλο, τα σύκα, και τα δαμάσκηνα.

 

 




Show Buttons
Hide Buttons