Το ταχίνι παράγεται  σπόρους σουσαμιού. Είναι πλούσιο σε φυτικές πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας. Είναι πλούσιο σ θρεπτικά συστατικά όπως : σίδηρο, ψευδάργυρο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο, ασβέστιο, κάλιο, φώσφορο και βιταμίνη Ε.

gnwrise to taxini 300x200 Μάθε για το ταχίνι

Μια κουταλιά ταχινιού περιέχει:  

  • Ενέργεια 89 θερμίδες
  • Πρωτεΐνη 2,55 γρ.
  • Υδατάνθρακες 3,18 γρ.
  • Λιπαρά 8,06 γρ.
  • Φυτικές ίνες 1,4 γρ.
  • Μαγνήσιο 14 mg
  • Ασβέστιο 64 mg
  • Μαγγάνιο 0,218 mg
  • Σελήνιο 0,3 μg
  • Σίδηρος 1,34 mg
  • Φυλλικό οξύ 15 μg
  • Φώσφορος 110 mg
  • Ψευδάργυρος 0,69 mg
  • Κάλιο 62 mg
  • Νάτριο 17 mg
  • Βιταμίνη Β6 0,022 mg
  • Παντοθενικό οξύ 0,104 mg
  • Χαλκός 0,242 mg
  • Θειαμίνη 0,183 mg
  • Ριβοφλαβίνη 0,071 mg
  • Βιταμίνη E 0,04 mg
  • Νιασίνη 0,818 mg

 

Πώς ωφελεί τον οργανισμό:

  • Αν και είναι πλούσιο σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή καθώς λόγω την υψηλής περιεκτικότητας σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά μπορεί να σας δώσει πολλές θερμίδες.
  • Λόγω της υψηλής του περιεκτικότητας σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά προστατεύει τον οργανισμό από την δράση των ελευθέρων ριζών.
  • Είναι μια τροφή κατάλληλη και για άτομα που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη, καθώς έχει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.
  • Έχει φανεί να δρα προστατευτικά για την καρδιά μειώνοντας την LDL (κακή χοληστερίνη) (κυρίως της LDL).
  • Το σουσάμι που περιέχει το ταχίνι αποτελεί εξαιρετική πηγή σελινιού. Αντιοξειδωτικό που επίσης δρα κατά των ελεύθερων ριζών.

 

Εντάξετε το ταχίνι στην διατροφή σας, στο πρωινό μαζί με φρυγανιές, σε φρούτα πχ. μπανάνα με λίγο ταχίνι, σαν ντιπ σε λαχανικά, σε κέικ και μπισκότα.

 

 

 

 



Show Buttons
Hide Buttons