Το καλοκαίρι πλησιάζει  κι ο καθένας από εμάς  σκέφτεται πολλούς και διαφορετικούς τρόπους για να αποκτήσει η επιδερμίδα του το επιθυμητό  μαύρο χρώμα! Τα λάδια μαυρίσματος, τα σολάριουμ αλλά και η παραμονή κάτω από τον ήλιο ακόμη και  σε απαγορευμένες ώρες είναι κάποιοι από αυτούς τους τρόπους. Άλλωστε δεν  υπάρχει πάντα αυτός ο φίλος μας που θα μαυρίσει χωρίς όλα αυτά και παραμένοντας  λίγη ώρα στον ήλιο ,αφήνοντας τους άλλους να αναρωτιούνται  πως τα κατάφερε; Έχετε αναρωτηθεί ποτέ μήπως παίζει ρόλο κ η διατροφή του;

mavriste perissotero trwgontas tis katalliles trofes 300x200 Μαυρίστε περισσότερο τρώγοντας τις κατάλληλες τροφές

           Η μελανίνη (που καθορίζει πόσο θα μαυρίσουμε ή όχι το καλοκαίρι) είναι  μια πολύ σημαντική χρωστική για την υγεία του δέρματος μας, καθώς το προστατεύει από την επίδραση της ηλιακής ακτινοβολίας. Η παραγωγή της αυξάνεται με την έκθεση μας  στον ήλιο αλλά παράλληλα και η διατροφή ενισχύει τη δράση της. Ουσίες που βοηθούν την παραγωγή μελανίνης είναι τα καροτενοειδή ,οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, το σελήνιο, ο χαλκός και τα φλαβονοειδή. Μια εύλογη απορία είναι  σε ποιες τροφές που περιέχονται  αυτές οι ουσίες.  Αρχικά,  στα καρότα,  τα οποία αποτελούν ιδανική τροφή για την ενυδάτωση του δέρματος  μας, καθώς περιέχουν 87% νερό και β-καροτένιο  ενώ παράλληλα έχουν και αντικαρκινικη δράση. Επιπρόσθετα, οι πολύχρωμες πιπεριές έχουν περιεκτικότητα 92% σε νερό, έχουν βιταμίνη c,B6, θειαμίνη ,β καροτένιο κ φυλλικό οξύ. Επιπλέον, τα βερίκοκα αποτελούν  ισχυρή αντιοξειδωτική προστασία του οργανισμού και του δέρματος μας  και είναι πλούσια σε β καροτένιο και λυκοπένιο. Ακόμη, τα φασόλια ,τα αμύγδαλα και τα φιστίκια είναι τροφές που ενισχύουν την παραγωγή της μελανίνης λόγω της τυροσίνης (ουσία που μπορούμε να βρούμε και  στο σουσάμι). Επιπλέον, τα σκουρόχρωμα  πράσινα λαχανικά όπως μπρόκολο, το σπανάκι και τα σπαράγγια βοηθούν στην παραγωγή μελανίνης. Τέλος ο χαλκός  σε μικρές ποσότητες αποτελεί απαραίτητο συστατικό για το καλοκαιρινό μας μαύρισμα συμβάλλοντας στην παραγωγή μελανίνης και ελαστίνης και υπάρχει σε ικανοποιητική περιεκτικότητα στα στρείδια.



Show Buttons
Hide Buttons