Η κακή διατροφή αποτελεί βασικό παράγοντας εμφάνισης φλεγμονής στον οργανισμό μας.  Ο καθιστικός τρόπος ζωής όμως, οι περιβαλλοντικοί παράγοντες, αλλά  και το αυξημένο άγχος συμβάλλουν δραστικά  στην επιβίωσή και περαιτέρω αύξηση της φλεγμονής αυτής. Τα καλά νέα  όμως, είναι ότι μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και μάλιστα, υπάρχουν και τρόφιμα τα οποία έχουν φυσική αντιφλεγμονώδη δράση και βοηθούν ακόμη περισσότερο την κατάσταση αυτή.

meiwste ti flegmoni vazontas sti diatrofi sas ayta ta fagita 300x200 Μειώστε τη φλεγμονή βάζοντας στη διατροφή σας  αυτά τα φαγητά

Η φλεγμονή που δημιουργείται στον οργανισμό μας  δεν είναι πάντα τόσο δύσκολη υπόθεση! Το πιο βασικό είναι να βρείτε τρόπο αντιμετώπισης. Αν για παράδειγμα  είστε άρρωστοι, είναι πιθανό να σας προσθέσει ένα επιπλέον πρόβλημα, αλλά υπάρχει και η περίπτωση που φαίνεται χρήσιμη στον οργανισμό μας, καθώς προσπαθεί να καταπολεμήσει μια μόλυνση!

Οι τροφές που καταναλώνουμε, μπορούν να αποδειχθούν φάρμακα προστασίας της υγείας μας, πόσο μάλλον όταν στον οργανισμό μας έχει δημιουργηθεί κάποια φλεγμονή. Άρα, καταναλώστε τρόφιμα που καταπολεμούν τη φλεγμονή με φυσικό τρόπο. Ποια είναι αυτά; Δείτε:

#1. Μύρτιλα
Τα βατόμουρα είναι πολύ καλή πηγή κουερσετίνης, η οποία είναι μια  φυτική χρωστική ουσία που λειτουργεί ως ισχυρό αντιοξειδωτικό συστατικό και  δρα  καταπολεμώντας τη φλεγμονή. Σύμφωνα μάλιστα με μελέτες, διαπιστώθηκε  ότι τα μύρτιλα όχι μόνο υπερισχύουν από τις φράουλες και τα βατόμουρα ως προς την περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, αλλά είχαν και πολλά διαφορετικά είδη, παρέχοντας σε όποιον κατανάλωνε μια χούφτα ένα ευρύ φάσμα αντιφλεγμονώδους προστασίας.

#2. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Πάντα αναρωτιόμαστε γιατί τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά υπάρχουν σε κάθε λίστα υγιεινής διατροφής. Να, η απάντηση!  Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι πλούσια  σε βιταμίνες, ισχυρά αντιφλεγμονώδη φλαβονοειδή και φυσικά σε αντιοξειδωτικά, ο συνδυασμός των οποίων,  δημιουργεί πολύ θετική επίδραση στην υγεία μας.

#3. Σπόροι chia και λιναρόσπορος
Αν δεν είστε λάτρεις του κρέατος, οι μικροί αυτοί  σπόροι, οι οποίοι δεν είναι μόνο πλούσιοι σε λιπαρά οξέα (όπως είναι τα Ω-3), αλλά και σε βιταμίνες και μέταλλα, μπορούν να θεωρηθούν ως υγιεινή εναλλακτική πηγή. Οι σπόροι Chia είναι εξαιρετική επιλογή  για την καρδιά σας, καθώς μειώνουν την αρτηριακή πίεση, ρυθμίζουν τα επίπεδα χοληστερόλης και βοηθούν στην καταπολέμηση της φλεγμονής. Είναι επιπρόσθετα, εξαιρετική πηγή  λινολεϊκού οξέως, το οποίο είναι ένα λιπαρό οξύ που βοηθά το σώμα μας να απορροφήσει ευκολότερα και αμεσότερα  τις λιποδιαλυτές βιταμίνες D, K, A, και E.

#4. Ανανάς
Τέλος, ο ανανάς αποτελεί επίσης φυσικό αντιφλεγμονώδες. Το τροπικό αυτό φρούτο, είναι άριστη πηγή  βιταμινών  και μετάλλων, καλίου και μαγγανίου , το οποίο μαγγάνιο μάλιστα, εμπλέκεται στην ενεργοποίηση ενζύμων που αντιτίθενται στις ελεύθερες ρίζες. Επιπρόσθετα, είναι πλούσιος σε  βρομελίνη, η οποία βρομελίνη  είναι ένα πεπτικό ένζυμο που ρυθμίζει της ανοσολογικής απόκρισης του σώματός μας, έτσι ώστε να μην αντιδρά με περισσότερες φλεγμονές και η οποία αποτελεί και ιδιαίτερα ευεργετικό συστατικό για την υγεία της καρδιάς μας.



Show Buttons
Hide Buttons