Οι τροφές που καταναλώνουμε ευεργετούν διαφορετικό σημείο του σώματός μας, όμως η αλήθεια είναι ότι δε δίνουμε την απαραίτητη προσοχή.

Το βασικότερο κριτήριο επιλογής των τροφών που θα καταναλώσουμε είναι σίγουρα η γεύση, η οποία έχει να κάνει με τις γευστικές μας προτιμήσεις. Μπορεί να μη γνωρίζουμε σε ποιο σημείο του σώματος κάνει καλό κάθε τρόφιμο, γνωρίζουμε όμως πάνω κάτω την περιεκτικότητά του σε θρεπτικά συστατικά όπως οι πρωτεϊνες, οι υδατάνθρακες, οι βιταμίνες αλλά και τα μέταλλα.

oi kaluteres trofes gia ton egkefalo 300x200 Οι καλύτερες τροφές για τον εγκέφαλο

Σύμφωνα με νευρολόγους, υπάρχουν τροφές που συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του εγκεφάλου μας, τις οποίες καλό θα είναι να εντάξετε άμεσα στη διατροφή σας, καθώς ο εγκέφαλος είναι από τα πιο βασικά ζωτικά μας όργανα και θα πρέπει να επιδιώκουμε να καταναλώνουμε  υγιεινές και ισορροπημένες επιλογές που να έχουν στόχο τη βέλτιστή του λειτουργία. Δείτε λοιπόν:

Κακάο: Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικές ουσίες με σημαντικότερη τη  θεοβρωμίνη, η οποία είναι ιδιαίτερα ισχυρή  και μειώνει δραστικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων αλλά  παράλληλα προλαμβάνει και την επερχόμενη γήρανση των κυττάρων του οργανισμού μας.

Σύνθετοι υδατάνθρακες: Οι σύνθετοι υδατάνθρακες είναι εξαιρετική πηγή γλυκόζης και μάλιστα σε φυσική μορφή, η οποία συμβάλλει σημαντικά στην εύρυθμη λειτουργία του εγκεφάλου μας. Που περιέχονται; Στα δημητριακά ολικής άλεσης, τα όσπρια αλλά και τις γλυκοπατάτες.

Νερό: Η επαρκής ενυδάτωση του οργανισμού μας δεν είναι απαραίτητη μόνο για το σώμα ή την απώλεια βάρους μας, αλλά και για τον εγκέφαλό μας. Τον βοηθά να απορροφά όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά από τις τροφές και να προχωρά στο σχηματισμό των  απαραίτητων πρωτεϊνών, γεγονός που τον οδηγεί στη βέλτιστή του λειτουργία.

Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο: Είναι από τις πιο πλούσιες πηγές μονοακόρεστων λιπαρών οξέων, τα οποία ευεργετούν πολλαπλά την υγεία μας και φυσικά τον εγκέφαλό μας. Επίσης έχει αντιγηραντικές ιδιότητες λόγω της περιεκτικότητάς του σε βιταμίνη Ε και Ω-3 λιπαρά οξέα.  Εντάξτε το στην καθημερινή σας διατροφή και ο εγκέφαλός σας θα σας ευγνωμονεί.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Αυτή η κατηγορία λαχανικών, στα οποία συγκαταλέγονται το λάχανο, το σπανάκι, το μαρούλι, το κέιλ και τα σέσκουλα, είναι  εξαιρετική  επιλογή για την υγεία του εγκεφάλου μας, καθώς είναι πλούσια πηγή θρεπτικών συστατικών , φυτικών ινών αλλά και βιταμινών, συστατικά δηλαδή που λειτουργούν ως ασπίδα έναντι πολλών  βλαβερών ασθενειών που απειλούν την υγεία του οργανισμού μας.

Λιπαρά ψάρια: Τα λιπαρά (ή αλλιώς παχιά) ψάρια, όπως είναι ο τόνος, οι αντσούγιες, οι σαρδέλες, το σκουμπρί, ο σολομός και η πέστροφα, είναι πλούσια σε Ω-3 λιπαρά οξέα, πράγμα που τα καθιστά ιδιαίτερα ευεργετικά για τη μαθησιακή διαδικασία του εγκεφάλου μας αλλά και τη μνήμη.

Μούρα: Τα μούρα συγκαταλέγονται στις υπερτροφές, καθώς είναι εξαιρετική πηγή φυτικών ινών, γλυκόζης αλλά και αντιοξειδωτικών, συστατικά δηλαδή που συμβάλλουν σημαντικά στην καλύτερη λειτουργία της μνήμης μας.

 




Show Buttons
Hide Buttons