Η γήρανση είναι μια διαδικασία, την οποία δυστυχώς κανείς μας δεν μπορεί να αποφύγει, όσο κι αν προσπαθεί. Μπορούμε όμως να παρατείνουμε τη νεότητά μας καταναλώνοντας τις κατάλληλες τροφές. Όχι δεν υπάρχει μαγικό ελιξίριο που θα σας χαρίσει τη νεότητα, αλλά ούτε και μυστήριες ή μαγικές διαδικασίες. Η λύση βρίσκεται στη σωστή διατροφή σε γενικές γραμμές και πιο συγκεκριμένα σε κάποιες τροφές, οπότε πάρτε μολύβι και χαρτί και ξεκινήστε να σημειώνετε:

oi trofes pou xarizoyn neotita 300x221 Οι τροφές που χαρίζουν νεότητα

  1. Λιπαρά ψάρια.Τα λιπαρά ψάρια όπως η σαρδέλα, ο σολομός, η πέστροφα και ο τόνος, προστατεύουν το δέρμα μας από φθορές που προκαλεί η ηλιακή ακτινοβολία αλλά και οι φλεγμονές.  Η ασταξανθίνη μάλιστα, η οποία εμπεριέχεται στον σολομό, συμβάλλει στη σωστή ενυδάτωση της επιδερμίδας μας  και παράλληλα στη βελτίωση της ελαστικότητάς της.
  2. Λαχανικά.Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά και μάλιστα με πολύ λίγες θερμίδες. Άρα αποτελούν ιδανική επιλογή για τη σιλουέτα αλλά και το δέρμα σας. Γιατί είναι καλά για το δέρμα  μας; Επειδή τα περισσότερα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη C αλλά και καροτενοειδή, πράγμα που συμβάλλει στην προστασία του δέρματός μας από τον ήλιο, καθώς επίσης και στην ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου από τον οργανισμό μας και τέλος, επειδή έχουν πολλά αντιοξειδωτικά οφέλη για τον οργανισμό μας.
  3. Πράσινο τσάι.Το πράσινο τσάι, πέρα από τη σημαντική δράση του στην απώλεια βάρους, είναι εξαιρετικά ωφέλιμο για το δέρμα μας, καθώς το προστατεύει από τη γήρανση αλλά και για το κολλαγόνο του οργανισμού μας, το οποίο το προστατεύει από τον ήλιο.  Μία με δυο κούπες αρκούν για να δείτε την αλλαγή σε μικρό χρονικό διάστημα.
  4. Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο.Το ελαιόλαδο είναι απαραίτητο συστατικό της μεσογειακής διατροφής καθώς έχει πληθώρα θρεπτικών συστατικών που ευεργετούν την υγεία μας αλλά έχει παράλληλα και ισχυρές αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες δρουν προστατεύοντας την ελαστικότητα του δέρματός μας αλλά και ελαττώνουν τις φθορές που προκαλεί στον  οργανισμό μας η ηλιακή ακτινοβολία.
  5. Ντομάτες.Κύριο συστατικό της ντομάτας είναι το λυκοπένιο και μάλιστα υπάρχει σε μεγάλη περιεκτικότητα. Το λυκοπένιο συμβάλλει δραστικά στη μείωση των ρυτίδων αλλά και δρα προασπίζοντας το δέρμα μα από τις βλαβερές ηλιακές ακτινοβολίες.
  6. Μπαχαρικά.Τα μπαχαρικά χρησιμεύουν ουσιαστικά στην κουζίνα σας για να δίνουν γεύση στα φαγητά σας. Μπορούν να αντικαταστήσουν το ανθυγιεινό αλάτι και έχουν πληθώρα φυτικών ενώσεων, οι οποίες είναι εξαιρετικά ωφέλιμες για την υγεία μας και βάσει ερευνών έχει αποδειχθεί ότι ορισμένα από τα μπαχαρικά ενισχύουν τη νεότητα του δέρματός μας. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η κανέλα, η οποία αυξάνει την παραγωγή του κολλαγόνου από τον οργανισμό μας, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται και η ελαστικότητά του.
  7. Μαύρη σοκολάτα.Από τις σοκολάτες που κυκλοφορούν είναι η πιο ωφέλιμη και μάλιστα έχει και πολύ νόστιμη γεύση. Η υψηλή περιεκτικότητά της σε φλαβονόλες, οι οποίες αποτελούν ισχυρά αντιοξειδωτικά, ενισχύει την ποιότητα και την ενυδάτωση του δέρματός μας και παράλληλα το προστατεύει και από την ηλιακή ακτινοβολία.
  8. Ρόδια.Αν το πράσινο τσάι φημίζεται για την αντιοξειδωτική του δράση, τα ρόδια μπορούν να θεωρηθούν και βασιλιάδες των αντιοξειδωτικών συστατικών. Ο ρόλος τους διπλός: και προστατεύουν το δέρμα μας από τον ήλιο αλλά και μπορούν να βοηθήσουν στην επανόρθωση πιθανών φθορών που έχει ήδη υποστεί το δέρμα μας.

 




Show Buttons
Hide Buttons