Ξεκινώντας μια δίαιτα είμαστε όλοι αποφασισμένοι, πιστοί και προσηλωμένοι! Περνώντας όμως ο καιρός, αρχίζουν και πέφτουν οι άμυνές μας και γινόμαστε περισσότερο επιρρεπείς στους πειρασμούς.

Τι είναι αυτό όμως που θα μας βοηθούσε να παραμείνουμε προσηλωμένοι στη δίαιτά μας, χωρίς να παρεκκλίνουμε; Δείτε παρακάτω κάποιες έξυπνες στρατηγικές:

ola ta mystika gia mia epityximeni diaita 300x189 Όλα τα μυστικά για μια επιτυχημένη δίαιτα

  1. Προγραμματίστε τα γεύματα της επόμενη ημέρας.Αποβραδίς ετοιμάστε τα γεύματα της επόμενης μέρας, καθώς αν τα έχετε έτοιμα, είναι λιγότερο πιθανό να ξεφύγετε του προγράμματός σας και να ενδώσετε σε πειρασμούς (και μάλιστα ανθυγιεινούς).
  2. Εστιάστε στα προϊόντα ολικής αλέσεως.Γιατί; Επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και πέραν του γεγονότος ότι καταπολεμούν τη δυσκοιλιότητα αφού συμβάλλουν στην εύρυθμη λειτουργία του εντέρου μας, μας κρατούν χορτάτους για περισσότερη ώρα και μάλιστα ποιοτικά χορτάτους.
  3. Μην αμελείτε ποτέ το πρωινό γεύμα. Το πρωί που ξυπνάμε τα επίπεδα γλυκόζης είναι πολύ χαμηλά στο αίμα μας. Το πρωινό γεύμα είναι αυτό που μας χαρίζει την απαραίτητη ενέργεια για να ανταπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της ημέρας μας. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η παράλειψή του, μας οδηγεί σε παρασπονδίες μη υγιεινές και μη θρεπτικές, οι οποίες μας επιβαρύνουν με  κακά λιπαρά και περιττές θερμίδες τα οποία αυξάνουν το βάρος μας.
  4. Μείνετε πιστοί στη λίστα.Καλό θα είναι πριν πάτε για ψώνια να φτιάχνετε μια λίστα όσων σας λείπουν και όταν πραγματοποιείται τα ψώνια σας να μην αγοράζεται προϊόντα πέραν αυτής.
  5. Αντιμετωπίστε το στρες.Καλό είναι να ξεκινήσετε δίαιτα σε μια περίοδο μη στρεσογόνα, καθώς δε θα καταφέρετε να τη διατηρήσετε. Προσπαθήστε να διαχειριστείτε το στρες πηγαίνοντας μια βόλτα, μιλώντας σε ένα φίλο, κάνοντας γυμναστική και όχι καταφεύγοντας στο ψυγείο!
  6. Αφήστε κάτι για αργότερα.Τι εννοούμε; Αν τα σνακ σας είναι συνδυασμός τροφίμων (πχ δυο φρούτα ή ένα γιαούρτι και ένα φρούτο), φάτε το ένα και αφήστε το άλλο για αργότερα που θα ξαναπεινάσετε.
  7. Ρυθμίστε τα σνακ σας να είναι τακτικά.Τα τακτικά  γεύματα διατηρούν σταθερά και φυσιολογικά τα  επίπεδα της γλυκόζης του οργανισμού μας και μειώνουν την όρεξή μας για φαγητό, άρα βοηθούν σημαντικά τη δίαιτά μας. Προμηθευτείτε επομένως με υγιεινά σνακ όπως: ξηροί καρποί, φρούτα ή και αποξηραμένα φρούτα, γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, παξιμάδια ή φρυγανιές ολικής άλεσης, κράκερς, στικς λαχανικών κτλ.
  8. Ξεκινήστε από κάθε πιάτο χωριστά.Καλό είναι να μην τρώτε από πολλά πιάτα μαζί. Για παράδειγμα, όταν είστε έξω, ξεκινήστε με τη σαλάτα σας  και έπειτα περάστε στο κυρίως γεύμα. Τα συνοδευτικά αφήστε τα για το τέλος και καλό είναι να σταματήσετε κατευθείαν με το που νιώσετε χορτάτοι.
  9. Μασήστε αργά. Μη ξεχνάτε να τρώτε αργά και να μασάτε πολύ καλά κάθε σας μπουκιά. Χρειάζονται 20 λεπτά να στείλετε το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι χορτάσατε και έπειτα να σας στείλει πίσω το μήνυμα να σταματήσετε το φαγητό. Τα βασικά σας γεύματα τουλάχιστον φροντίστε να τα καταναλώνετε με ηρεμία.
  10. Ικανοποιήστε την επιθυμία για γλυκό με έξυπνο τρόπο.  Αντί να φάτε πάστες ή σοκολάτες ή κρέπες όταν έχετε όρεξη για γλυκό, καταναλώστε αποξηραμένα φρούτα, φρέσκα φρούτα, σταφίδες, ένα κουταλάκι γλυκό του κουταλιού ή προϊόντα ολικής άλεσης, τρόφιμα δηλαδή που διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας σταθερά και σας αποτρέπουν από πιθανούς πειρασμούς.
  11. Ξεγελάστε τη σκέψη σας για φαγητό.Αν πεινάτε και δεν είναι το προγραμματισμένο σας γεύμα, προγραμματίστε μια άλλη δραστηριότητα για να εστιάστε την προσοχή σας εκεί.
  12. Σηκωθείτε από τον καναπέ σας. Η κίνηση συμβάλλει στην καύση του ήδη συσσωρευμένου λίπους και βοηθά με αυτό τον τρόπο την προσπάθεια απώλειας βάρους που έχουμε θέσει ως στόχο. Αν δεν είστε λάτρεις του γυμναστηρίου, περπατήστε 3 φορές την εβδομάδα σε έντονο ρυθμό για περίπου μία ώρα και θα δείτε γρήγορα αλλαγές στο σώμα σας.
  13. Ενδώστε σε πειρασμούς αλλά με μέτρο. Αν ξεφύγετε από το διατροφικό σας πρόγραμμα, καλό είναι να μην το παρακάνετε. Αντί να φάτε όλο το κομμάτι της πάστας για παράδειγμα, καλό είναι να φάτε το μισό!
  14. Πίνετε άφθονο νερό.Το νερό μας κρατά ενυδατωμένους, απομακρύνει τις τοξίνες από τον οργανισμό μας και συμβάλλει στην απώλεια βάρους. Βάλτε στόχο 8-10 ποτήρια ημερησίως και μην πέσετε πιο κάτω από αυτή την ποσότητα!
  15. Αποφύγετε την απόσπαση της προσοχής σας.Όταν τρώτε, εστιάστε σε αυτό και μην αποσπάτε την προσοχή σας στο κινητό, ή σε κάποιο βιβλίο ή στο λάπτοπ  ή την τηλεόραση. Σύμφωνα μάλιστα με σουηδική έρευνα, όσοι εστιάζουν στο φαγητό τους, καταναλώνουν 22% λιγότερο φαγητό!



Show Buttons
Hide Buttons