Το γκρέιπφρουτ πολλές φορές έχει θεωρηθεί ως ένα φρούτο που βοηθάει κατά πολύ την προσπάθεια απώλειας βάρους. Ακόμη και κάποια φρούτα έχουν παραπάνω σάκχαρα από όσα χρειαζόμαστε και τα οποία καλό είναι να καταναλώνουμε πιο σπάνια. Το γκρέιπφρουτ σε αντίθεση, θεωρείται από τις υγιεινές επιλογές για όσους προσπαθούν να καταναλώνουν περισσότερα φρούτα στην καθημερινότητά τους. Επιπλέον, η συχνή  κατανάλωση του φρούτου αυτού, συνδέεται με την αυξημένη πρόσληψη θρεπτικών ουσιών. Τι σημαίνει αυτό; Ότι όσοι κατανάλωναν γκρέιπφρουτ είχαν υψηλότερη πρόσληψη καλίου, διαιτητικών ινών, βιταμίνης C και μαγνησίου, επομένως και  βελτιωμένη ποιότητα διατροφής, κι αυτό ήταν αποδεδειγμένο βάσει ερευνών.

Πιο κάτω σας έχουμε κι άλλους 6 βασικούς λόγους για να το εντάξετε  στη διατροφή και την καθημερινότητά σας:

poia einai ta ofeli tou gkreipfrout stin ugeia mas 300x200 Ποια είναι τα οφέλη του γκρέιπφρουτ για την υγεία μας

Συμβάλλει στην επαρκή  ενυδάτωση του οργανισμού μας

Είναι γνωστό ότι ο χυμός γκρέιπφρουτ είναι πολύ δημοφιλής και διαδεδομένος, ιδίως στα άτομα που προσπαθούν να χάσουν βάρους λόγω της λιποδιαλυτικής του χρησιμότητας , όμως το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε να φάτε το φρούτο καθεαυτό για να επωφεληθείτε όλων των φυτικών ινών και βιταμινών που περιέχει.

Μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη του διαβήτη

Η κατανάλωση γκρέιπφρουτ ( η οποία είναι μέτρια όσον αφορά στα επίπεδα του γλυκαιμικού δείκτη),  βοηθά σημαντικά στη διατήρηση  των επιπέδων  ινσουλίνης, προστατεύοντας τον οργανισμό μας από τον διαβήτη τύπου 2, σύμφωνα με ενδείξεις.

Ενισχύει την καλή λειτουργία του  ανοσοποιητικού μας  συστήματος

Τα γκρέιπφρουτ είναι καλή πηγή πολλών βιταμινών, κυρίως των  Α, C και E, οι οποίες αλληλοσυνεργάζονται με αποτέλεσμα την τόνωση του ανοσοποιητικού μας  συστήματος. Πιο συγκεκριμένα, ένα ολόκληρο γκρέιπφρουτ (μέτριο), περιέχει 77 μικρογραμμάρια βιταμίνης C, δηλαδή μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που περιέχει  ένα μεγάλο πορτοκάλι.

Χαρίζει γερά και δυνατά  οστά 

Το γκρέιπφρουτ έχει ικανοποιητικές  ποσότητες ασβεστίου, αλλά  και φωσφόρου, συστατικά δηλαδή που  συμβάλλουν στη διατήρηση υγιών και δυνατών δοντιών και οστών..

Είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά

Το γκρέιπφρουτ θεωρείται κι όχι άδικα, μία καλή πηγή αντιοξειδωτικών, τα οποία καταπολεμούν πιθανές βλάβες που προκαλούνται από τις ελεύθερες ρίζες που υπάρχουν στο και επιπρόσθετα συμβάλλουν στη μείωση κάποιας υφιστάμενης  φλεγμονής.

Έχει τη δυνατότητα να συμβάλλει δραστικά στην αποφυγή της συσσώρευσης λίπους στις αρτηρίες μας

Σύμφωνα με έρευνες (που διεξάχθηκαν σε ποντίκια ) αποδείχτηκε ότι ότι η ναριντίνη, η οποία είναι ένα φλαβονοειδές συστατικό στο  γκρέιπφρουτ,  μπορεί να ενισχύσει την πρόληψη της αθηροσκλήρωσης, στην περίπτωση που  η χοληστερόλη συσσωρεύεται στις αρτηρίες μας.

 



Show Buttons
Hide Buttons