Το πρωινό γεύμα, είναι αναμφίβολα το πιο βασικό και σημαντικό  γεύμα της ημέρας. Είναι αυτό, που θα μας προμηθεύσει με την απαραίτητη ενέργεια που θα χρειαστούμε για να ξεκινήσουμε δυναμικά τη μέρα μας, αλλά και να ανταπεξέλθουμε στην πληθώρα υποχρεώσεων που μας περιμένουν , καθώς επίσης κι εκείνο, που θα ρυθμίσει τις επιλογές που θα κάνουμε στο φαγητό μας καθ’όλη τη διάρκεια του 24ώρου. Θυμήσου, όσο πιο σωστά δομημένο, τόσο καλύτερο για την υγεία και το βάρος  μας! Μην αμελείς το πρωινό σου και φυσικά δώσε ιδιαίτερη βάση σε ότι πρόκειται να φας γιατί θα ρυθμίσει τις επόμενες επιλογές σου, οπότε εστίασε στο θρεπτικά πλούσιο πρωϊνό και απόφυγε τροφές που δεν σου προσφέρουν τίποτα θρεπτικά, παρά μόνο κάποια απόλαυση όταν τις τρως:

prwino geuma 300x200 Ποιες τροφές να αποφεύγω το πρωί;

1.    Μπέικον, λουκάνικα και ζαμπόν

Τα επεξεργασμένα αυτά κρέατα περιέχουν τα γνωστά νιτρικά άλατα, τα οποία έχουν συνδεθεί άμεσα με τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Το αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο, δημοσίευσε μια λίστα με τα 10 σημαντικότερα πράγματα που πρέπει να αποφύγει κανείς, για να μειώσει τον κίνδυνο του καρκίνου και τα νιτρικά άλατα είναι το #1 ένα από αυτά.

2.    Ζαχαρούχα δημητριακά

Κάποια  δημητριακά είναι πλούσια σε ζάχαρη και υδατάνθρακες, παρόλο που πασάρονται ως υγιεινά.. Με την κατανάλωσή τους, το σάκχαρο στο αίμα σας ανεβαίνει γρήγορα και έπειτα πέφτει και γρήγορα. Οπότε, επιλέξτε δημητριακά με υψηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, είναι ο μόνος τρόπος να μην καταρρεύσετε  από έλλειψη ενέργειας κατά την διάρκεια της ημέρας και σταφείτε αμέσως στην κατανάλωση του πιο πρόχειρου και ανθυγιεινού σνακ που θα βρεθεί μπροστά σας. Μια καλή ιδέα είναι να προσθέσετε στις νιφάδες βρώμης σας, τριμμένο λιναρόσπορο, ή καρύδια για περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

 

3.      Τσουρέκια και κεικ

Χαρακτηρίζεται ως η πρώτη επιλογή πρωινού γεύματος που σπάει τα ρεκόρ σε θερμίδες  και περιέχει ότι ακριβώς δεν χρειάζεται ένα σωστά δομημένο πρωινό: επεξεργασμένο λευκό αλεύρι, πολλή ζάχαρη και λάδι, ή βούτυρο. Απολαυστικό αλλά μη θρεπτικό!

4.      Έτοιμα γλυκά και ντόνατς

Ως βάση της παρασκευής τους, έχουν κι αυτά το επεξεργασμένο αλεύρι και φυσικά πάρα πολύ ζάχαρη. Άσχημος συνδυασμός να ξεκινήσετε τη μέρα σας, ειδικά με τόση ζάχαρη γιατί αυξάνει κατακόρυφα το σάκχαρο στο αίμα μας, κάτι το οποίο, και πέφτει απότομα από τη μία, και από την άλλη μας κάνει να πεινάμε πολύ πιο γρήγορα και επίσης αυξάνουμε τις πιθανότητες και εμφάνιση παχυσαρκίας και διαβήτη μακροπρόθεσμα.

5.    Γιαούρτια με γλυκαντικές ουσίες

Αυτά του  τύπου “light” γιαούρτια, τα οποία έχουν πολύ λίγες θερμίδες, είναι συνήθως γεμάτα με πολλά χημικά προϊόντα καθώς και με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες, που δεν προσφέρουν κανένα όφελος στον οργανισμό μας, πέραν από τις λίγες θερμίδες. Προτιμήστε καλύτερα, ένα απλό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο!