Σας έχει τύχει κι εσάς, να έχετε φάει το γεύμα σας και έπειτα από λίγη ώρα να ξαναπεινάτε;  Αυτό το αίσθημα του κενού, του μη κορεσμού, είναι ότι χειρότερο, όταν ιδίως έχουμε ξεκινήσει την προσπάθεια να χάσουμε κιλά. Συνήθως, σε τέτοιες περιπτώσεις, επιλέγουμε λάθος τροφές που σαμποτάρουν την προσπάθειά μας. Τα καλά νέα, είναι ότι υπάρχουν τροφές που ξεγελούν την πείνα μας και μάλιστα είναι θρεπτικές και υγιεινές. Ποιες είναι αυτές; Ας δούμε παρακάτω:

poies trofes ksegeloun tin peina 300x200 Ποιες τροφές ξεγελούν την πείνα;

Ξηροί καρποί                                          
Θεωρούνται και είναι το καλύτερο σνακ, για κάθε στιγμή της ημέρας. Περιέχουν φυτικές ίνες, ακόρεστα λιπαρά, και πρωτεΐνες, τα οποία αυτά συστατικά ρυθμίζουν με αποτελεσματικό τρόπο τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα μας και  επιβραδύνουν την πέψη. Αν δε συνδυαστούν και με υδατάνθρακες (όπως πχ βρώμη ή φρούτα), τότε αποτελούν άριστη πηγή θρεπτικών συστατικών για τον οργανισμό μας.

 Όσπρια           
Οι φακές , τα ρεβίθια και τα φασόλια, είναι τροφές  πλούσιες σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σίδηρο και  φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Σύμφωνα με μελέτες, τα όσπρια, εντείνουν το αίσθημα κορεσμού στον εγκέφαλό μας, για αρκετές ώρες μετά την κατανάλωσή τους.

Καυτερή πιπεριά
Η έντονη και καυτερή  γεύση της, οφείλεται στο συστατικό που ονομάζεται  καψαϊκίνη, η οποία  ενεργοποιεί πάραυτα το μεταβολισμό μας. Ερευνητές απέδειξαν επίσης, ότι συν τοις άλλοις, μας βοηθά στον καλύτερο έλεγχο του αισθήματος της λιγούρας αλλά και  της πείνας.

Αβοκάντο
Σύμφωνα με μελέτες, μόλις μισό αβοκάντο μας βοηθά ναι αισθανθούμε κορεσμό πολύ  γρηγορότερα και επίσης,  καταπολεμά τυχόν λιγούρες έως και τρεις ώρες μετά.

Μήλο

Το μήλο περιέχει την πηκτίνη η οποία εντείνει το αίσθημα του κορεσμού στον εγκέφαλό μας. Δοκιμάστε  να φάτε ένα μήλο μισή ώρα πριν το προγραμματισμένο σας μεσημεριανό γεύμα και θα αντιληφθείτε ότι το νερό και οι φυτικές ίνες που περιέχει, θα σας χορτάσουν  και θα καταναλώσετε μικρότερη ποσότητα φαγητού στο γεύμα σας.

Αυγό
Το αβγό θεωρείται και είναι υπερτροφή, καθώς μπορεί στο μέγεθος να φαίνεται μικρό αλλά τα συστατικά του, το κάνουν αναντικατάστατη τροφή. Είναι πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας και περιέχει επίσης 9 αμινοξέα τα οποία ο οργανισμός μας, δεν μπορεί να τα συνθέσει μόνος του. Καταναλώστε στο πρωινό σας γεύμα αβγά και θα δείτε ότι η πείνα σας μέσα στην ημέρα θα είναι λιγότερο έντονη.

Μαύρη σοκολάτα
Για τους περισσότερους από εμάς θεωρείται ως το  ιδανικότερο  επιδόρπιο, κι όντως έτσι είναι γιατί η μαύρη σοκολάτα περιέχει θρεπτικά συστατικά που είναι ωφέλιμα για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου και της  καρδιάς μας.  Ναι, η σοκολάτα γάλακτος, προτιμάται πιο εύκολα και είναι πιο γλυκιά, όμως η μαύρη και μας γλυκαίνει αλλά και μας παρέχει θρεπτικά συστατικά και μας κρατά χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Γιαούρτι με λιναρόσπορο και σταφίδες

Το γιαούρτι  είναι εύπεπτο, θρεπτικό και πολύ ελαφρύ γεύμα, πλούσιο σε ασβέστιο και βιταμίνες, με δράση ενισχυτική για το πεπτικό μας σύστημα και για την καλή υγεία των οστών μας.  Ο λιναρόσπορος, ακόμη, αποτελεί πολύ καλή πηγή φυτικών ινών και  Ω-3 λιπαρών οξέων με ενισχυτική δράση για το ανοσοποιητικό μας σύστημα αλλά και τη μείωση της χοληστερίνης (να προτιμάτε τον αλεσμένο, γιατί είναι περισσότερο απορροφήσιμος). Αυτός ο συνδυασμός λοιπόν, με μια δόση από σταφίδες θα εκτοξεύσει την ενέργεια του οργανισμού μας.