Υπάρχουν πολλοί που αναρωτιούνται αν μπορεί να συνδυαστεί η περίοδος της νηστείας με την απώλεια βάρους. Η νηστεία στο μυαλό μας έχει συνδυαστεί με την κατανάλωση υδατανθράκων σε ΑΡΚΕΤΆ μεγάλο βαθμό, όπως το ψωμί, το ρύζι και τα ζυμαρικά κτλ, το οποίο αυτόματα οδηγεί σε αύξηση βάρους. Εξαιτίας της αποχής από διάφορες ομάδες τροφίμων (πχ τα ζωικά και γαλακτοκομικά τρόφιμα που μας χαρίζουν την πληρότητα πιο γρήγορα και  πιο θρεπτικά), το μυαλό μας, λόγω της στέρησης, μας παίζει παιχνίδια και μας δημιουργεί πιο γρήγορα το αίσθημα της πείνας. Κι όλο αυτό γιατί συμβαίνει; Επειδή δεν έχουμε κατανοήσει πλήρως ότι η νηστεία θα μπορούσε άνετα να θεωρηθεί ως «η “τέλεια διατροφή”!

pos mporei na sunduastei i nhsteia me tin apwleia kilwn 300x192 Πως μπορεί να συνδυαστεί η νηστεία με την απώλεια κιλών

Τι μας προωθεί η νηστεία;

Η νηστεία μας οδηγεί στο να ενστερνιστούμε μια λιτή διατροφή με αγνές και φυσικές τροφές.  να στραφούμε σε μια λιτή διατροφή με πιο αγνές τροφές. Τέτοιες είναι: τα ψάρια, τα θαλασσινά, οι ακατέργαστοι υδατάνθρακες (αρτοσκευάσματα και ζυμαρικά ολικής άλεσης), τα όσπρια, τα φρούτα, οι ελιές, οι ξηροί καρποί, το ελαιόλαδο και τα λαχανικά. Οι παραπάνω τροφές μας προσφέρουν πληθώρα  θρεπτικών συστατικών, τα απαραίτητα καλά λιπαρά, πρωτεΐνες φυτικής προέλευσης, υγρά και φυτικές ίνες. Με άλλα λόγια, οι τροφές που αποτελούν τη βάση της Μεσογειακής Διατροφής, η οποία χρόνια τώρα ενδείκνυται για την καλή μας υγεία.

Πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό;

Ξεκινώντας τη διαδικασία με σωστή επιλογή τροφίμων αλλά και με σωστό προγραμματισμό. Στις επιλογές τροφών δηλαδή που θα κάνετε, ιδιαίτερη βάση θα πρέπει να δοθεί πέρα από τις θερμίδες και  στα θρεπτικά συστατικά που θα λάβετε. Είναι πολύ σύνηθες, λόγω της στέρησης κάποιων τροφών, οι επιλογές μας να κατευθύνονται σε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά που μας φορτώνουν με «κενές» θερμίδες! Το κακό όμως είναι, ότι αυτές οι επιλογές ούτε μας χορταίνουν, καθώς μας προσδίδουν μόνο τις κενές θερμίδες (άρα  και έξτρα κιλά), αλλά ούτε και μας χαρίζουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που ωφελούν την καλή υγεία του οργανισμού μας.

Με ποιο τρόπο επιτυγχάνεται ο σωστός προγραμματισμός; 

Όταν αισθάνεστε ξεκούραστοι και χορτάτοι, οργανώστε ένα εβδομαδιαίο πλάνο διατροφής, που θα περιλαμβάνει ένα χορταστικό και θρεπτικό πρωινό, 2 κύρια γεύματα (μεσημεριανό και βραδινό), αλλά και 2 ενδιάμεσα σνακ, έτσι ώστε να στοχεύσετε την πληρότητα του οργανισμού σας.  Επομένως, πολύ βασικό μετά την οργάνωση του σωστού προγράμματος, είναι πάτε για ψώνια και να αγοράσετε με βάση το πρόγραμμα που φτιάξατε, τα τρόφιμα που θα χρειαστείτε για την επίτευξη του διαιτολογίου. Τέλος, αφιερώστε τον απαραίτητο χρόνο να τα ετοιμάσετε! Αυτό ήταν!

 



Show Buttons
Hide Buttons