Η ισορροπημένη διατροφή αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση της γονιμότητας . Ας δούμε λοιπόν κάποιες συμβουλές, σχετικά με την ενίσχυση της γονιμότητας:

pws na enisxusete thn gonimothta sas 300x162 Πως να ενισχύσετε την γονιμότητα σας;

Μερικές βιταμίνες που δρουν θετικά είναι:

  • Η βιταμίνη C συμβάλει στην απορρόφηση της προγεστερόνης.
  • Οι βιταμίνες Β υποστηρίζουν τις ωοθήκες σας κατά τη διάρκεια της ωορρηξίας.
  • Το φυλλικό οξύ είναι απαραίτητο πριν και κατά τη διάρκεια μιας εγκυμοσύνης
  • Η βιταμίνη D βοηθά στην ενίσχυση της γονιμότητας σε άνδρες και γυναίκες.
  • Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα συμβάλλουν στη βελτίωση του αριθμού και της κινητικότητας του σπέρματος καθώς και στην αύξηση της ροής του αίματος στη μήτρα .

 Ευεργετικές τροφές:

  • Αμύγδαλα
  • Μπανάνες
  • Αβγά
  • Σπαράγγι
  • Σολομός
  • Οστρακοειδή
  • Εσπεριδοειδή
  • Αρακάς