Ομάδα αμύλου (δημητριακά, ψωμί, πατάτες κ.λπ.)

  • Επιλέξτε προϊόντα ολικής αλέσεως, όπως καστανό ρύζι, ζυμαρικά ολικής, δημητριακά πρωινού με 3-5 γρ. φυτικές ίνες, ψωμί ολικής ή πολύσπορο.
  • Για σνακ επιλέξτε κράκερ, παξιμάδια, φρυγανιές, ρυζογκοφρέτες, καλαμπογκοφρέτες, μπάρες δημητριακών (έως 90 θερμίδες)
  • Προτιμήστε το αλεύρι ολικής αλέσεως με το οποίο μπορείτε να φτιάξετε σπιτικό ψωμί ολικής αλέσεως η ένα απλό κέικ.

adunatisma kai cvnia 300x200 Συνδυάστε το αδυνάτισμα με τα ψώνια στο super market

Ομάδα φρούτων και λαχανικών

  • Επιλέξτε φρέσκες ντομάτες ή χυμό ντομάτας για να φτιάχνετε σάλτσα ντομάτας φρέσκια, έτσι ώστε να γλυτώσετε συντηρητικά.
  • Αγοράστε διάφορα φρούτα και λαχανικά εποχής, έτσι ώστε να έχετε ποικιλία στην διατροφή σας και το αδυνάτισμα να γίνει με ευχάριστο τρόπο.
  • Τα κατεψυγμένα λαχανικά είναι και αυτά μια καλή επιλογή γιατί διατηρούν τις βιταμίνες τους. Μπορεί να σας φανούν χρήσιμα αν δεν έχετε χρόνο να ψωνίζετε συχνά φρέσκα φρούτα και λαχανικά.
  • Ψωνίστε έτοιμες κομμένες σαλάτες σε σακουλάκια προκειμένου να μην παραλείψετε τα λαχανικά από την διατροφή σας άλλα και για να εξοικονομήσετε χρόνο.

Ομάδα λίπους

  • Επιλέξτε εξαιρετικά παρθένο ελαιόλαδο
  • Για όσους δεν μπορούν να σταματήσουν την χρήση βουτύρου ή μαργαρίνης καλό είναι να επιλέγετε μαργαρίνες φτιαγμένες από ελαιόλαδο οι αυτές που περιέχουν φυτοστερόλες. Μειώνοντας έτσι την ολική χοληστερόλη και βελτιώνοντας την <<καλή >> χοληστερόλη.
  • Να διαβάζετε προσεκτικά τις ετικέτες τροφίμων για τυχόν υδρογονοποιημένα (τρανς) λιπαρά.
  • Αγοράστε ανάλατους και άψητους ξηρούς καρπούς και εντάξτε τους στο καθημερινό σας διαιτολόγιο.

Ομάδα γαλακτοκομικών

  • Επιλέξτε γάλα με χαμηλά λιπαρά 1,5%.
  • Εντάξτε στο διαιτολόγιο σας τυριά με χαμηλά λιπαρά (έως 17%) πχ. ανθότυρο και μυζήθρα (ανάλατα),cottage, fina, milner κλπ.
  • Το γιαούρτι που θα αγοράζετε να είναι από 0-2% λιπαρά.

 

 

Ομάδα πρωτεϊνών (κρέας, ψάρι, όσπρια)

  • Εντάξτε μια φορά την εβδομάδα στο διαιτολόγιο σας ψάρι, καθώς αποτελεί εξαιρετική πηγή ω3 λιπαρών και πολύ καλή διατροφική επιλογή στο αδυνάτισμα.
  • Όταν αγοράζετε ψαρί σε κονσέρβα να επιλέγετε αύτη με το νερό
  • Να μην ξεχνάτε ότι τα όσπρια πρέπει να υπάρχουν 2-3 φορές στο εβδομαδιαίο διαιτολόγιο σας.
  • Όταν αγοράζετε κιμά να ζητάτε ψαχνό κομμάτι κρέας. Αποφεύγετε να αγοράζετε μπριζόλες, μπέικος, παιδάκια γιατί είναι δύσκολο να αφαιρέσετε το λίπος. Να προτιμάτε χοιρινό όπως ψαρονέφρι και βοδινό φιλέτο.
  • Για το τοστ να προτιμάτε την γαλοπούλα με την λιγότερη επεξεργασία.

Γλυκά

  • Επιλέξτε μαύρη σοκολάτα με υψηλή περιεκτικότητα σε κακάο.
  • Παγωτό με λίγες θερμίδες και λιπαρά (80-120 θερμίδες) το κυπελλάκι ή το ξυλάκι. Μια τέτοια επιλογή καλό είναι να υπάρχει με μέτρο σαν σνακ 2-3 φορές την εβδομάδα. Προκειμένου να πετυχούμε τον στόχο μας στην απώλεια βάρους.



Show Buttons
Hide Buttons