Αν σκέφτεστε καιρό τώρα να ξεκινήσετε μια διατροφή ισοζυγισμένη χωρίς να την διακόψετε άλλη μια φορά, ξεκινήστε σήμερα κιόλας, μην περιμένετε την «Δευτέρα»! Μη χάνετε άλλο χρόνο, τώρα είναι η ώρα και το μόνο που χρειάζεστε είναι ισχυρή θέληση! Ποτέ οι συνθήκες δεν θα είναι ιδανικές, να το θυμάστε. Απλά πριν επισκεφθείτε κάποιο διαιτολόγο ή διατροφολόγο που θα σας κατευθύνει καταλλήλως, θα σας δώσουμε κάποια πολύ χρήσιμα tips που μπορούν να σας βοηθήσουν!

ta pio xrisima kai oysiastika tips prin episkefteite diaitologo 300x200 Τα πιο χρήσιμα και ουσιαστικά tips πριν επισκεφτείτε διαιτολόγο

  1. Γίνετε Άγγλοι, όσον αφορά τις ώρες κατανάλωσης των γευμάτων σας. Προσπαθήστε να είστε οργανωμένοι και τυπικοί στις ώρες που καταναλώνετε τα γεύματά σας, θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα, ιδίως τις πιο πιεστικές μέρες.
  2. Μην παραλείπετε ποτέ το πρωινό σας! Οργανώστε το με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι απολαυστικό. Υιοθετήστε το στην καθημερινότητά σας, καθώς είναι απαραίτητη συνήθεια που μας εφοδιάζει με ενέργεια. Για παράδειγμα, συνδυάστε μια πρωτεΐνη (γιαούρτι ή γάλα) με δημητριακά ολικής άλεσης και θα νιώθετε πλήρεις.
  3. Μια πολύ βασική συνήθεια για να ελέγξετε το βάρος σας, είναι η κατανάλωση ενός ποτηριού νερό, αμέσως μόλις ξυπνήσετε. Η αφυδάτωση του οργανισμού μας, μειώνει το μεταβολικό μας ρυθμό, δηλαδή το ρυθμό που μεταβολίζουμε τις τροφές που καταναλώνουμε. Όσο αυξάνεται και η θερμοκρασία, η ενυδάτωση του οργανισμού μας είναι ακόμη εντονότερη, επομένως, πάρτε παντού μαζί σας ένα μπουκάλι νερό και πίνετε τακτικά, ακόμη κι αν δε διψάτε!
  4. Μην εξαλείψετε από τη διατροφή σας τους υδατάνθρακες,  οι οποίοι είναι η βασική  πηγή ενέργειας. Όχι όμως να συνδυάζετε σε ένα γεύμα για παράδειγμα και ρύζι και πατάτα  και ψωμί.
  5. Φροντίστε να τρώτε πιο πολλά φρούτα και λαχανικά. Τα φρούτα θα σας βοηθήσουν να μην λιγουρεύεστε άλλες ανθυγιεινές επιλογές, ενώ τα λαχανικά με τη σειρά τους, έχουν χαμηλή θερμιδική αξία, κάτι που τα καθιστά ιδανικό σνακ.
  6. Εάν μετά το φαγητό θέλετε απαραίτητα να φάτε  γλυκό, βουρτσίστε τα δόντια σας ή φάτε κάποιο λαχανικό.
  7. Καλύτερα να μείνετε μακριά από το αλκοόλ και τα δροσερά καλοκαιρινά κοκτέιλ, είναι απολαυστικά το ξέρουμε, αλλά είναι κενές θερμίδες! Αν πάλι ένα βράδυ πιείτε πολύ, την επόμενη μέρα καταναλώστε πολύ νερό!
  8. Αν δεν είστε λάτρης της γυμναστικής, απλά περπατήστε, ή πηγαίνετε με τα πόδια στη δουλειά ή ανεβείτε σκάλες. Το κινητό σας, μπορεί να σας βοηθήσει να μετράτε τα βήματά σας.  Θα σας βοηθήσει να θέλετε να κάνετε κάθε φορά και παραπάνω.
  9. Εάν πρέπει να παρευρίσκεστε σε πολλές κοινωνικές υποχρεώσεις, πριν την  έξοδό σας, καταναλώστε ένα  σνακ ή ένα μικρό γεύμα για να μειώσετε λιγάκι την όρεξή σας.
  10. Μην αφήνεστε τελείως ελεύθεροι τα Σαββατοκύριακα! Ποιος σας είπε ότι μπορείτε εν όψει διατροφής δεν μπορείτε να έχετε τις λεγόμενες cheat day, χωρίς αυτό να επηρεάσει το βάρος σας; Εάν λοιπόν το Σαββατοκύριακο έχετε συνηθίσει να ξεφεύγετε λίγο σε λιπαρά και ζάχαρη, απλά μην το παρακάνετε, βάλτε ένα τέλος!
  11. Όταν γευματίζετε  εκτός σπιτιού, μη φάτε όλη την ποσότητα της μερίδας σας, καθώς τις περισσότερες φορές είναι πολύ περισσότερη από αυτή που έχετε συνηθίσει να τρώτε. Για να επέλθει πιο γρήγορα το αίσθημα κορεσμού, καταναλώστε παράλληλα μια σαλάτα ή βραστά λαχανικά.
  12. Μην ζυγίζεστε κάθε μέρα! Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να ζυγίζεστε μια φορά την εβδομάδα, κι αυτό να γίνετε πρωινή ώρα που ούτε έχετε φάει, ούτε έχετε πιει! Όμως, θα πρέπει να ξέρετε ότι επειδή το βάρος μας επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, καλό είναι, για διάφορες μετρήσεις σώματος, να απευθύνεστε σε ειδικούς!
  13. Εάν μια μέρα, ξεφύγατε από τη  διατροφή σας, μην νομίζετε ότι όλος σας ο κόπος πήγε χαμένος. Απλά, στο επόμενο σας γεύμα, κάντε μια υγιεινή επιλογή και θα νιώσετε καλύτερα!
  14. Φροντίστε τον ελεύθερό σας χρόνο να τον περνάτε με άτομα που σας επηρεάζουν θετικά και έχετε κοινά ενδιαφέροντα.
  15. Αν θέλετε απεγνωσμένα να φάτε ένα επιδόρπιο, φάτε το μην το στερηθείτε, απλά φάτε μια λογική ποσότητα ή μοιραστείτε το με το ταίρι σας ή κάποιο φίλο!
  16. Εάν η κατανάλωση γλυκών σας είναι καθημερινή συνήθεια, κανονίστε να  μην φάτε για 3-4 μέρες, δείτε τα αποτελέσματα και θα πάρετε δύναμη να συνεχίσετε!

 



Show Buttons
Hide Buttons