1.Είναι το πρωινό το πιο βασικό γεύμα της ημέρας; Λίγοι είναι αυτοί που καθημερινά ξεκινάνε την ημέρα τους με πρωινό, αφού συνήθως όλοι επιλέγουν να πιουν μόνο ένα καφέ. Ωστόσο κάτι τέτοιο θα οδηγήσει σε έντονη πείνα και συνήθως μη ισορροπημένες διατροφικές επιλογές πχ. πίτσα, τυρόπιτα κ.α. Αντίθετα ξεκινώντας την ημέρα μας με ένα ισορροπημένο πρωινό που περιλαμβάνει (πρωτεΐνη, άμυλο και σάκχαρα) θα νιώθουμε πιο χορτάτοι και ευδιάθετοι πχ. (1 τοστ με τυρί & γαλοπούλα χαμηλών λιπαρών + 1 φρούτο).

ti mporw na trww sthn douleia 300x200 Τι μπορώ να φάω στην δουλειά;

2.Τσιμπολόγημα στην δουλειά: Δεν είναι λίγες οι φορές που στην δουλεία θα τσιμπολογήσουμε γλυκά, μπισκότα, σουβλάκια κ.α έτσι μετά την προσωρινή ευχαρίστηση αμέσως θα νιώσουμε ενοχές για τις διατροφικές μας επιλογές, αποφασίζοντας να μην φάμε τίποτα άλλο για την υπόλοιπη ημέρα. Έχοντας όμως μαζί μας διαφορές υγιεινές επιλογές θα μπορούμε να ικανοποιήσουμε το αίσθημα πείνας και να μην νιώσουμε ενοχές για τις επιλογές μας πχ. αποξηραμένα ή φρέσκα φρούτα, κρακεράκια ολικής με λίγο τυρί χαμηλών λιπαρών, ανάλατους ξηρούς καρπούς, μπάρες δημητριακών κ.α.

3.Υπερφαγία με την επιστροφή στο σπίτι: Όταν δεν έχουμε καταναλώσει τίποτα στην δουλεία φτάνουμε στο σπίτι πεινασμένοι και τρώμε μεγάλες ποσότητες φαγητού και κάποιες φορές και σε λάθος ώρες πχ. πολύ αργά το βράδυ. Άρα καταλήγουμε στο πόσο σημαντικό είναι να κάνουμε μικρά και τακτικά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας.

4.Επιλέγουμε σωστά μεσημεριανά: Κάποιες φορές ο χρόνος είναι περιορισμένος έτσι καλό θα είναι προκειμένου να κάνουμε πιο ισορροπημένες επιλογές, να ετοιμάζουμε διάφορα φαγητά το Σαββατοκύριακο και να τα αποθηκεύουμε προκειμένου να έχουμε πάντα κάτι υγιεινό για κατανάλωση πχ. μπιφτέκια ή κοτόπουλο με βραστά η ωμά λαχανικά κ.α  Αν ωστόσο επιλέξουμε να παραγγείλουμε καλό θα ήταν να επιλέξουμε:

  • Σαλάτα με πρωτεΐνη όπως (τόνο, αυγό ,κοτόπουλο, σολομό, τυρί) και με απλά dressing με βάση το ελαιόλαδο.
  • Ψητό κρέας πχ. φιλέτο κοτόπουλο, καλαμάκια και μπιφτέκια με κάποιο συνοδευτικό όπως ρύζι και σαλάτα.
  • Σάντουιτς από ψωμί ολικής με πιο υγιεινές επιλογές πχ. τυρί ντομάτα και ελιές