Η παραμονή πρωτοχρονιάς αλλά και η επόμενη μέρα παραδοσιακά συνοδεύονται από αρκετό φαγητό, και γλυκά. Η κατανάλωση όλων αυτών των εδεσμάτων σε συνδυασμό με το ξενύχτι και άφθονο αλκοόλ μπορεί να δημιουργήσει το λεγόμενο hangover το οποίο δεν είναι και τόσο ευχάριστη αίσθηση. Για να αποφύγετε λοιπόν το hangover και να επανέλθετε γρήγορα για να απολαύσετε και τις υπόλοιπες μέρες των εορτών ευχάριστα ακολουθήστε τις παρακάτω διατροφικές προτάσεις:

  • Στο εορταστικό τραπέζι σας φάτε χωρίς τύψεις. Και να καταναλωθούν κάποιες θερμίδες παραπάνω έχετε όλο το διάστημα μπροστά σας να τις κάψετε. Τρώγοντας πλούσια το βράδυ της Πρωτοχρονιάς θα αποφύγετε να μεθύσετε γρήγορα.
  • Από τα ποτά προτιμήστε να καταναλώσετε κρασί, μπύρα ή σαμπάνια.
  • Πίνετε αρκετό νερό μαζί με το αλκοόλ σας. Το νερό θα σας βοηθήσει να αποβάλλετε το αλκοόλ από το σώμα σας και θα σας ανακουφίσει από πονοκεφάλους.
  • Εάν η έξοδος σας μετά το φαγητό κρατήσει μέχρι το πρωί καταναλώστε ξηρούς καρπούς μαζί με το ποτό σας, για να μην είναι άδειο το στομάχι σας και έχετε αργότερα καούρες.
  • Αποφύγετε να καταναλώνετε γλυκά μαζί με αλκοόλ. Η ζάχαρη βοηθά την απορρόφηση του αλκοόλ.
  • Γυρνώντας στο σπίτι από τη βραδινή έξοδο φάτε μια γεμάτη κουταλιά μέλι. Θα σας βοηθήσει να αποβάλετε το αλκοόλ γρήγορα από το σώμα σας.
  • Τέλος την επόμενη μέρα, ακόμα και αν ξυπνήσετε αργά μην παραλείψετε το πρωινό. Καταναλώστε ένα ελαφρύ πρωινό, το οποίο να αποτελείται από φρούτα, ψωμί, μέλι, αυγά ή δημητριακά για να βοηθήσετε το στομάχι σας να επανέλθει σε φυσιολογικούς ρυθμούς.


Show Buttons
Hide Buttons