• Γυμναστική: Η άσκηση μπορεί να προκαλέσει σημαντική αύξηση στο βασικό μεταβολισμό. Η αερόβια άσκηση βοηθάει στην καύση θερμίδων και αποθηκευμένου λίπους. Συνδυάστε την αερόβια άσκηση μαζί με ασκήσεις για αύξηση της μυϊκής ενδυνάμωσης προκειμένου να αποφύγετε την μείωση της μυϊκής μάζας. Προσπαθήστε να εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα την γυμναστική όπως το ανεβοκατέβασμα της σκάλας και να επιλέγετε να πάτε κάπου με τα πόδια και όχι με το αυτοκίνητο.  Η άσκηση είναι πολύ σημαντική στην προσπάθεια απώλειας ή διατήρησης βάρους. Θέστε σαν στόχο τουλάχιστον 30′ άσκηση καθημερινά.

lll 300x224 Tips για αύξηση του βασικού μεταβολισμού  και απώλεια βάρους

  • Μειώστε το άγχος: Μέσα από πολλές έρευνες έχει φανεί ότι το άγχος μειώνει τον βασικό μεταβολισμό λόγω διαφόρων ορμονών που παράγονται όπως η κορτιζόλη. Η ορμόνη αυτή συμβάλλει στην αποθήκευση λίπους αλλά και στην κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε λίπη και υδατάνθρακες.

 

  • Ξεκινήστε την ημέρα σας με πρωινό: Όλοι οι διαιτολόγοι τονίζουν την αξία του πρωινού γεύματος και αυτό δεν είναι τυχαίο διότι προκαλεί αύξηση του βασικού μεταβολισμού από την αδράνεια που βρισκόταν κατά την διάρκεια της νύχτας.

 

  • Καταναλώστε σωστές ομάδες τροφών: Μην παραλείπεται καμιά από τις ομάδες τροφίμων καθώς η ποιότητα των τροφών είναι πολύ σημαντική. Αν δηλαδή η διατροφή περιέχει (δημητριακά, λαχανικά, φρούτα, κρέας και καλά λίπη) το σώμα <<καίει>> καλύτερα της θερμίδες που προσλαμβάνει.

 

  • Ενυδατωθείτε: Το νερό είναι πολύ σημαντικό για το αδυνάτισμα. Πολλές φορές το αίσθημα πείνας δεν είναι πραγματικό άλλα οφείλεται στην έλλειψη ενυδάτωσης. Όταν το νερό είναι κρύο, το σώμα “δουλεύει” για να αποκτήσει το νερό την θερμοκρασία σώματος καταναλώνοντας έτσι περισσότερη ενέργεια.

 

  • Ωφέλιμα συμπληρώματα διατροφής: Το συνένζυμο Q10 συμβάλλει στην μετατροπή της χημικής ενέργειας τον τροφών σε βιολογική ενέργεια που μπορεί να χρησιμοποιήσει το σώμα . Είναι συστατικό των κυττάρων. Προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία. Ωστόσο πριν από την χρήση κάποιου συμπληρώματος διατροφής καλό είναι να πάρετε την γνώμη του γιατρού σας για να αποφύγετε τυχόν ανεπιθύμητες παρενέργειες.

 

  • Κοιμηθείτε κάνει καλό: H έλλειψη ύπνου επηρεάζει κάποιες ορμόνες που σχετίζονται με την πείνα και την όρεξη. Συγκεκριμένα επηρεάζονται η λεπτίνη (η οποία παράγεται από τα λιποκύτταρα και στέλνει μήνυμα στον εγκέφαλο ότι έχουμε χορτάσει) και η γκρελίνη. Σε έρευνες έχει φανεί ότι άτομα που κοιμούνται λιγότερο από οκτώ ώρες κάθε νύχτα είχαν υψηλότερο σωματικό λίπος.

 

  • Καταναλώστε γαλακτοκομικά προϊόντα: Σε έρευνες έχει φανεί ότι η αυξημένη κατανάλωση ασβεστίου μειώνει το ποσοστό λίπους στο σώμα. Συστήνονται 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών προϊόντων με χαμηλά λιπαρά ημερησίως.

 

  • Πιείτε πράσινο τσάι: Έρευνες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό στο 4%, χωρίς να επηρεάσει τους καρδιακούς ρυθμούς και την αρτηριακή πίεση. Το πράσινο τσάι επίσης έχει ισχυρή αντιοξειδωτική δράση και προστατεύει από πολλές ασθένειες.

 



Show Buttons
Hide Buttons