Site Overlay

Το φυστικοβούτυρο στην διατροφή μας

Το φυστικοβούτυρο παράγεται από αλάτι και φιστίκια, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στην ποσότητα που καταναλώνεται καθώς 32 g (περίπου 2 κ.σούπας) αποδίδουν 188 θερμίδες.

  • Το φυστικοβούτυρο περιέχει την “καλή χοληστερόλη” και βοηθάει στην μείωση της “κακής χοληστερόλης” η οποί ευθύνεται και για καρδιαγγειακά προβλήματα.
  • Το φυστικοβούτυρο είναι πλούσιο σε μαγνήσιο το οποίο βοηθάει στον μεταβολισμό της γλυκόζης, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο για σακχαρώδη διαβήτη.
  • Αποτελεί εξαιρετική πηγή ενέργειας και ιδιαίτερα για άτομα που γυμνάζονται.
  • Περιέχει βιταμίνες του συμπλέγματος Β κάνοντας καλό στην υγεία του δέρματος και των μαλλιών.
  • Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δίνεται στην συντήρηση του φυστικοβούτυρου μετά το άνοιγμα της συσκευασίας. Εφόσον ανοιχτεί μια συσκευασία καλό είναι να τοποθετηθεί στο ψυγείο προκείμενου να αποφύγουμε την ανάπτυξη μυκήτων.
  • Επιλέξτε βιολογικό φυστικοβούτυρο προκειμένου να αποφύγετε βλαβερές για τον οργανισμό ουσίες πχ. φυτοφάρμακα.

Μπορείτε να εντάξετε το φυστικοβούτυρο στην διατροφή σας με πολλούς τρόπους όπως:

  • 1 φ. ψωμί ολικής άλεσης με 2κγλ. φιστικοβούτυρο + μελί + 1/2 μπανάνα
  • Ανάμεικτους ξηρούς καρπούς μαζί με λίγο φυστικοβούτυρο
  • Φρούτα με φυστικοβούτυρο + 30γρ. μαύρη σοκολάτα
  • Σε smoothies
  • Κέικ και μπισκότα με φυστικοβούτυρο
 

Η διατροφική αξία του φυστικοβούτυρου ανά 32 g (2 κ.σ)

Ενέργεια188 Kcal
Υδατάνθρακες6.4 g
Πρωτεΐνη8.0 g
Λίπος, Ολικό16.1 g
Ω-325mg
Ω-64506 mg
Διαιτητικές Ίνες1.9 g
Χοληστερόλη0.0 mg
Βιταμίνη Α0.0 IU
Νιασίνη4.3 mg
Βιταμίνη Ε2.9mg
Βιταμίνη Β60.2 mg
Βιταμίνη Β120.0 mg
Φιλικό Οξύ23,7mcg
Παντοθενικό Οξύ0.3 mg
Ασβέστιο13.8mg
Σίδηρο0.6mg
Μαγνήσιο49.3mg
Φώσφορο  115mg
Κάλιο208mg
Νάτριο0.9mg
Σελήνιο1.8 mg
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scroll Up