Έχετε αναρωτηθεί που οφείλεται  αυτή η κόπωση και  η νύστα που νιώθουμε ορισμένες μέρες και κυρίως τις πολύ πρωινές ή τις απογευματινές ώρες; Οι ρυθμοί της ζωής όλων είναι έντονοι και το πρόγραμμα πολύ απαιτητικό όμως αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει στο άμεσο μέλλον. Και αφού αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει πρέπει να αλλάξουμε εμείς τιw συνήθειες μας και τον τρόπο που τρεφόμαστε. Βάλτε στη διατροφή σας τις παρακάτω ενεργειακές τροφές που θα κρατήσουν τον οργανισμό σου σε εγρήγορση, υγιεινά και ισορροπημένα και θα δείτε άμεσα αποτελέσματα!

trofes energeia 1 300x214 Τροφές που δίνουν ενέργεια

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα εκτός απο υπέροχή γεύση περιέχει φλαβονόλες  οι οποίες αυξάνουν τη ροή του αίματος σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου για αρκετές  ώρες καταπολεμώντας την κόπωση. Επομένως μειώνει τα επίπεδα άγχους , αυξάνει τον μεταβολισμό μας και ενισχύει τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Φρούτα εποχής

Το κατάλληλο φρούτο στην σωστή εποχή είναι η ιδανική επιλογή για να επιτύχουμε  τα μέγιστα οφέλη και ενέργεια  που μπορούν να μας προσφέρουν.

Ξηροί καρποί

Δίνουν στο σώμα την απαραίτητη ενεργεία καθώς είναι πλούσιοι σε θρεπτικά συστατικά.

 

Δημητριακά

Τα δημητριακά σχετίζονται με άμεση ενέργεια και για το λόγο αυτό οι διαιτολόγοι τα συστήνουν το πρωί. Ειδικά οι εξευγενισμένοι υδατάνθρακες όπως το τα δημητριακά ολικής άλεσης, το καστανό ρύζι,  η βρώμη, το ψωμί  μας  προσφέρουν διαρκή ενέργεια και πολλά διατροφικά οφέλη.

Αυγά

Τα αυγά είναι λόγο της υψηλης περιεκτικότητας τους σε μέταλλα, ιχνοστοιχεία, πρωτεΐνες, και βιταμίνες, προσφέρουν άμεση ενέργεια και τόνωση.

Κόκκινες Πιπεριές

Αρκεί να πούμε ότι μια μια και μόνο κόκκινη πιπεριά περιέχει το 400% της συνιστώμενης ημερήσιας δόσης σε βιταμίνης C που χρειάζεται ο οργανισμός μας. Να σημειωθεί εδώ ότι  η βιταμίνη C βοηθά τη διαδικασία επούλωσης του τραυματισμένου ιστού.

Γλυκοπατάτα

Η  γλυκοπατάτα είναι άψογη πηγή ενέργειας και  υδατανθράκων, καταπολεμά την κόπωση. Επίσης περιέχει μεγάλη ποσότητα σε σίδηρο, μαγνήσιο και κάλλιο.

Σολομός

Ο σολομός αποτελεί μια από τις καλύτερες πηγές  καλών λιπαρών οξέων, η οποία ρυθμίζει την ινσουλίνη στο αίμα μας, και συντελεί στην σωστή εκτέλεση των λειτουργιών του εγκεφάλου μας.

 




Show Buttons
Hide Buttons