Αυγά

Εξαιρετική πηγή βιοτίνης  (βιταμίνη του συμπλέγματος βιταμινών Β) η οποία συμβάλει στην υγεία του δέρματος και των μαλλιών. που προωθεί την ανάπτυξη των μαλλιών και  συμβάλλει στην υγεία του δέρματος. Τροφές που επίσης περιέχουν βιοτίνη είναι ο σολομός, τα αμύγδαλα, τα φιστίκια, το τυρί με χαμηλά λιπαρά, τα αβοκάντο και τα σιτηρά.

Σολομός

Πλούσιος σε βιταμίνη Ε και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, με αντιγηραντικές ιδιότητες. Καταναλώνετε τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα.

Τόνος

Είναι πλούσιος σε κάλιο, φώσφορο, σελήνιο και ω-3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, όπως το εικοσαπεντανοϊκό οξύ (ΕPA) και το δοκοσαεξανοϊκό οξύ (DHA).

 

Καρύδια

Τα καρύδια περιέχουν άλφα-λινολενικό οξύ (ALA), ένα ωμέγα-3 λιπαρό οξύ, το οποίο βελτιώνει την κατάσταση των μαλλιών μας, ενώ ταυτόχρονα αποτελούν καλή πηγή ψευδαργύρου. Η έλλειψη ψευδάργυρου μπορεί να οδηγήσει σε απώλεια μαλλιών.

 

Καρότα

Εξαιρετική πηγή βιταμίνης Α, η οποία συμβάλλει στην υγεία του δέρματος αλλά και των μαλλιών.

ugiei malia kai derma 300x199 Τροφές που δυναμώνουν τα μαλλιά και κάνουν το δέρμα μας πιο λαμπερό.

Γιαούρτι

Μια από τις κύριες πηγές ασβεστίου, το οποίο εκτός του ότι δυναμώνει τα οστά, βοηθά και στην ανάπτυξη της τρίχας.

Κοτόπουλο

Οι βιταμίνες που περιέχει το κοτόπουλο βελτιώνει την υγεία των μαλλιών και κάνει το δέρμα μας πιο λαμπερό.

 

 




Show Buttons
Hide Buttons