Θες τόσο πολύ να χάσεις τα κιλά υγιεινά που σκέφτεσαι: υπάρχουν άραγε τροφές ή καλύτερα, υπάρχει άραγε καταλληλότερος συνδυασμός τροφών που θα ενισχύσει το αδυνάτισμά σου; Ένα μεγάλο ΝΑΙ είναι η απάντησή μου και στα δυο! Πιο κάτω θα σου αναφέρω μερικές και καλό θα ήταν να τις εντάξεις άμεσα στο καθημερινό σου πρόγραμμα όσο μπορείς!

trofes pou voithoun to adunatisma 300x200 Υπάρχουν τροφές που βοηθούν στο αδυνάτισμα;

   Ξέρεις ότι δίαιτα ισορροπημένη χωρίς  άπαχα κρέατα δεν υπάρχει! Ε ναι με αυτά θα αρχίσω: γαλοπούλα, το κοτόπουλο και άλλα άπαχα κρέατα, όπως το άπαχο μοσχαρίσιο ψαχνό και το ψαρονέφρι, βοηθούν στην δημιουργία και αύξηση των μυών αλλά και στην καύση του ήδη υπάρχοντος λίπους στον οργανισμό. Οι βιταμίνες, ο σίδηρος και ο ψευδάργυρος που περιέχουν βοηθούν στην καλή λειτουργία του οργανισμου, συν του ότι καταπολεμούν την πείνα! 2-3 φορές την εβδομάδα είναι η ιδανική συχνότητα.

Δεν μπορεί να μην  έχεις κατά νου, ότι το αβγό, ναι αυτό το πλούσιο πρωτεϊνες και υγιεινά λιπαρά(τα γνωστά Ω3) σνακ είναι η τέλεια επιλογή για να μην πεινάς 3-4 ώρες. Αν το βάλεις και σε εξέχουσα θέση στο πρωϊνό σου, τότε επιταχύνεις τη διαδικασία της απώλειας, να το ξέρεις!

Σειρά έχει το ψάρι: τροφή υψηλής βιολογικής αξίας με πρωτεΐνες, οι οποίες αυξάνουν τη θερμογένεση και ενισχύουν τις καύσεις του οργανισμού, είναι καλή πηγή ω-3 λιπαρών οξέων ρυθμίζουν την ομαλή κυκλοφορία του αίματος και τη δραστικότητα της ινσουλίνης σε αυτό και περιέχουν βιταμίνη D.  Προτίμησε σολομό, τόνο , σαρδέλα, ρέγκα για καλύτερα αποτελέσματα(προτίμησε δηλαδή τα επονομαζόμενα ‘παχιά’ ψάρια) 2-3 φορές την εβδομάδα.

Δεν σου αρέσει και τόσο το κρέας; Σου έχω λύση αναπλήρωσης: τα όσπρια, τα οποία είναι χαμηλά σε λιπαρά, με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, χαμηλά σε γλυκαιμικό δείκτη και  πλούσια σε φυτικές ίνες. Βοηθούν στην ανάπτυξη των μυών και μειώνουν τη όρεξη  για φαγητό.

Τα λαχανικά, θα πρέπει να τα βάλεις στο καθημερινό σου διαιτολόγιο, παρέα με το μεσημεριανό και το βραδινό σου γιατί δεν έχουν λίπος, δεν σε επιβαρύνουν με θερμίδες και έχουν φυτικές ίνες, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Μόνο καλό μπορούν να σου κάνουν ,φάε άφοβα!

Οι ξηροί καρποί , με τη σειρά τους, βάζουν το χεράκι τους στον εφοδιασμό του οργανισμού σου με ενέργεια και βιταμίνες. Εξέχουσα θέση στο ράφι σου, καλό θα είναι να έχουν τα αμύγδαλα και τα καρύδια. Θα σου πω πιο απλά: προκαλούν κορεσμό της πείνας, ενισχύουν το μυϊκό ιστό, επιταχύνουν το μεταβολισμό σου και την απώλεια βάρους.

Τα γαλακτοκομικά προϊόντα  με τη σειρά τους, με τις πρωτεϊνες που περιέχουν προκαλούν κορεσμό, απόφυγε τα πλήρη όμως, (τα οποία περιέχουν πολλά λιπαρά) και προτίμησε τα αποβουτυρωμένα.

Ένα μήλο  την ημέρα το γιατρό (και το βάρος)  τον κάνουν πέρα, δε λέμε; Ε ναι, πλούσιο σε αντιοξειδωτικά και πολυφαινόλες, βοηθά στην απώλεια βάρους σε μεγάλο βαθμό.

Θα σου αναφέρω τέλος, κι έναν υδατάνθρακα τον οποίο έχεις παρεξηγήσει ίσως: την πατάτα η οποία δίνει 3 φορές παραπάνω αίσθηση πληρότητας από μια φέτα ψωμί, έχει ανθεκτικό άμυλο και βοηθά στην καύση λίπους με αυτό τον τρόπο.

Τροφές υπάρχουν, θέληση υπάρχει, τι περιμένεις λοιπόν; Ξεκίνα!